Toon temperatuur in App | Eneco Community
beantwoord

Toon temperatuur in App

Goedemorgen,

Ik heb een probleem met mijn toon uitlezing vanuit de toon app en google home app. Als ik de temperatuur verander naar 19 graden vauit beide apps, veranderd toon termostaat de temperatuur. Alleen geven beide apps continue aan dat de termostaat staat ingesteld op 22 graden.

Wat ik zelf heb gedaan is toon hetstart maar dat wil niet helpen. Hij blijft vanuit beide apps weergevendat de temperatuur instelling op 22 graden staat terwijl toon termostaat 19 graden aangeeft als instelling.

icon

Beste antwoord door mAiden 19 oktober 2018, 16:54

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Bekijk origineel

8 Reacties

Die 22 grd is niet de ingestelde temperatuur, maar de omgevingstemperatuur die Toon®️ meldt.
De ingestelde waarde vind je in het getal vlak daar onder.
Klopt maar daaronder staat 19 graden. In de app geeft hij 22 aan als ingestelde waarde. En 22.5 als omgevingstemperatuur
Ik heb net bij mij de App en Toon®️ vergeleken.
Op Toon®️ staat onder de omgevingstemperatuur 15 grd; op de App staat ook 15 grd.
Dus het loopt wel degelijk gelijk.

Ja, bij mij dus niet. Waar bij jou 15 staat is op mijn ap 22.0 en op toon termostaat 19. Zoals je ziet op mijn afbeeldingen van toon thermostaat en de app

Enige wat gelijk loopt is omgevingstemperatuur van 22.5
Reputatie 7
Badge +8
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Nu wel het heeft geholpen. Stom dat ik er zelf niet aan dacht. Google home app geeft nu ook de juiste temperatuur instelling door. Nadat ik toon app opnieuw heb geïnstalleerd.

Dankjewel
Ja, bij mij dus niet. Waar bij jou 15 staat is op mijn ap 22.0 en op toon termostaat 19. Zoals je ziet op mijn afbeeldingen van toon thermostaat en de app

Enige wat gelijk loopt is omgevingstemperatuur van 22.5

Ik begrijp het.
Tijd om Toon®️ even een harde reset te geven.
Stroom ketelmodule even 1 minuutje er af.

Ohh ik lees het al; je hebt de App al even verwijderd op advies mAiden.
Perfect.
Ja klopt, doordat ik 2 verschillende apps had met dezelfde verkeerde uitlezing dacht ik dat het misschien aan toon thermostaat lag.

Gelukkig is het opgelost.

Bedankt voor de hulp iig.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen