Toon Tablet App | Eneco Community

Toon Tablet App

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

100 Reacties

Ja idd verslepen werkt gewoon onder android.

Hoi Pieter,

Toch vreemd dat er onderscheid wordt gemaakt.
Dus hierbij een oproep aan de moderators om een reactie hierop te geven!!
Badge +5

Hoi Pieter,

Chips, we worden achtergesteld Ton. Hoe is 't mogelijk?

Hoi Pieter,

Hoi Theo,

Kennelijk ligt Apple dwars of hebben ze vergeten dit te implementeren.
Daarom wacht ik op een reactie van een moderator.
Reputatie 6
Badge +1
Verslepen werkt gewoon onder Android.

Ik heb het nu ook even onder Android uitgeprobeer op de tablet en idd onder Android werkt het verslepen en verplaatsen wel. Dat is dus idd een verschil met ios. Maar mijn vrouw gaat echt niet op de tablet van onze jongste zitten. Moet ze werken in babymodes. Haha dat word leuk.;)
Badge +5

Hoi Pieter,

Hoi Theo,

Kennelijk ligt Apple dwars of hebben ze vergeten dit te implementeren.
Daarom wacht ik op een reactie van een moderator.

Apple zal weer wel dwars liggen. 😠
Reputatie 6
Badge +1
Hoeft niet, kan ook een foutje zijn. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom apple dwars zou liggen. Het maakt mijn inziens geen "zware" inbreuk op het ios besturingssysteem. Je ziet dat het bij meer apps kan, waar apple goedkeuring aan heeft gegeven.
Badge +5
Hoeft niet, kan ook een foutje zijn. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom apple dwars zou liggen. Het maakt mijn inziens geen "zware" inbreuk op het ios besturingssysteem. Je ziet dat het bij meer apps kan, waar apple goedkeuring aan heeft gegeven.

Ja, normaal gesproken kun je pagina's verplaatsen en regels verplaatsen of verwijderen.

Klopt, maar zeker weet ik het ook niet, dus meldde ik beide mogelijkheden.
Ik herhaal het maar weer, ik blijf het vreemd vinden dat een moderator nou niet even reageert.............
Reputatie 6
Badge +1
Gokje: weten ze nu geen antwoord op en degene die de app ontwerpt heeft vrij of vakantie :?
Gokje: weten ze nu geen antwoord op en degene die de app ontwerpt heeft vrij of vakantie :?

Dat zou kunnen, maar meestal wordt er gereageerd in de trant van: "we hebben de vraag uitgezet"
Reputatie 6
Badge +1
Komt op het zelfde neer. Je krijgt vandaag geen antwoord 🙂
Komt op het zelfde neer. Je krijgt vandaag geen antwoord :)

Dat kan je mis hebben, want sommige moderators werken tot 18:00 uur...............
Kan je het "bijbenen" met je laptop?
Reputatie 6
Badge +1
Laptop?.... Dat is achterhaald. Die gebruikte ze bijna in het jaar van Ben Hur en nog even en het is een museumstuk geworden. Ik werk met een ipad of (vanwege sommige topics) op een tablet in babymodes. :)

Maar nu even on topic.
Badge +5
Laptop?.... Dat is achterhaald. Die gebruikte ze bijna in het jaar van Ben Hur en nog even en het is een museumstuk geworden. Ik werk met een ipad of (vanwege sommige topics) op een tablet in babymodes. :)

Maar nu even on topic.

Het zal je maar gezegd worden Ton.🆒

Maar nu even on topic.

Hoi THeo,

Tja ik weet wie het zegt, maar hij weet dat als het op snelheid aankomt met dit forum, dat de iPad gewoon de grote verliezer is!
Ik was nu even wat trager want er stond een heerlijke Ierse biefstuk op tafel en daar moest ik ff de tijd voor nemen.
Badge +5

Maar nu even on topic.

Hoi THeo,

Tja ik weet wie het zegt, maar hij weet dat als het op snelheid aankomt met dit forum, dat de iPad gewoon de grote verliezer is!
Ik was nu even wat trager want er stond een heerlijke Ierse biefstuk op tafel en daar moest ik ff de tijd voor nemen.

Niet alleen snelheid maar ook het nog niet volledig beschikbaar zijn van het edit venster op de iPad.
Of de camera of het smiley icoon is niet zichtbaar .....
Klopt Theo,

Dat noemde ik er maar niet eens bij.
Maar in de situatie van Jürgen begrijp ik wel goed dat hij zweert bij z'n tablet!
Badge +5
Klopt Theo,

Maar in de situatie van Jürgen begrijp ik wel goed dat hij zweert bij z'n tablet!

Tja, ik zit nu achter de pc. Snel en overzichtelijk!:$
Klopt Theo,

Ik ook hoor! Laat Jürgen maar roepen Ben Hur...........
Trouwens de iPad pakken lukt me bijna niet; krijg ik ruzie
Badge +5
Klopt Theo,

Ik ook hoor! Laat Jürgen maar roepen Ben Hur...........
Trouwens de iPad pakken lukt me bijna niet; krijg ik ruzie

De meeste tijd werk ik met de tablet moet ik toegeven. Die is dan ook van mij en de pc staat boven wat niet altijd even gezellig is om daar lang achter bezig te zijn. Met de tablet ben je inderdaad niet zo snel moet ik toegeven maar zit ik wel knus bij het vrouwtje en krijg op tijd m'n natje en droogje. Dat dan weer wel! 😛
Kijk daarom heb ik de laptop in de kamer op de bar staan; wel zo gezellig voor ons beiden!
In een topic "Toon op tablet" hebben we geconstateerd dat op een iPad verandering van venster alleen kan als je het venstertje verwijdert.
Maar op een Androit tablet kan je wel verschuiven om een andere indeling te kiezen.

Waarom dit verschil moderators?
Is dit al intern aangekaart?
Hoi Theo,

Over het verschil tussen Androit en IOS van Apple heb ik maar even een nieuw topic gestart.
Ik roep nu een dag of 2/3 om reactie van een moderator, dus dan maar even extra de aandacht erop vestigen.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Het verslepen van tegels is op beide platformen nog niet (volledig) ontwikkeld. Op de android versie waar wij over beschikken kan je wel slepen maar wordt de wijziging niet opgeslagen.
Hoi Folkert,

Ik heb inmiddels een nieuw topic daarover gestart.
Wil je daar ook nog even een reactie plaatsen?