Toon Tablet App | Eneco Community

Toon Tablet App

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

100 Reacties

Reputatie 4
Badge

Eneco heeft nog geen voorstel toegezonden :(

Sommige van ons hebben geen berichtje gehad, maar het staat ook op het forum vermeld.
Ik heb toen gereageerd en een moderator heeft mij alsnog een mail gestuurd met de kortingscode.
Badge +5
Bij mij wel hoor. Ik heb mijn voorstel gehad op dinsdag en meteen op dinsdag besteld.

@jvp, mijn voorstel en bestelling zijn ook van dinsdag jl maar ik vermoed dat jij een streepje voor hebt..... 😉
Reputatie 4
Badge
Bij mij wel hoor. Ik heb mijn voorstel gehad op dinsdag en meteen op dinsdag besteld.

@jvp, mijn voorstel en bestelling zijn ook van dinsdag jl maar ik vermoed dat jij een streepje voor hebt..... ;)

Of net iets eerder was. Blijkt misschien wel weer uit dat ze te weinig voorraad hadden op zo'n korte tijd.
Dan zorg je toch voor voorraad? Zeker met een levertijd van 2/3 dagen wat ze nu niet waar kunnen maken...

Maar dit topic gaat eigenlijk over de tablet app...
Reputatie 6
Badge +1

@jvp, mijn voorstel en bestelling zijn ook van dinsdag jl maar ik vermoed dat jij een streepje voor hebt..... ;)

Denk het niet, maar ik heb 2 bestellingen gedaan op dinsdag. De ene is wel geleverd en de zit in backorder en komt volgende week een keer. Als ik het suggereerde streepje voor zou hebben, dan zou ik beide bestellingen wel zijn uitgeleverd.
Badge +5

Denk het niet, maar ik heb 2 bestellingen gedaan op dinsdag. De ene is wel geleverd en de zit in backorder en komt volgende week een keer. Als ik het suggereerde streepje voor zou hebben, dan zou ik beide bestellingen wel zijn uitgeleverd.

Was meer als grapje en niet als - bedoeld. 😉
Reputatie 6
Badge +1
Weet ik, ik reageer ook maar wat me wordt ingegeven:P
Reputatie 6
Badge +1
Hier een mededeling van mijn vrouw :P

Ze vind de app en kl***ten app, omdat ze de tegeltjes niet kan verplaatsen en dus eerst alles moet wissen, voordat ze bv de (nieuwe optie) schakelaar van de slimme stekker op de eerste pagina kan zetten. Daarbij baalt ze ook dat ze niet bijvoorbeeld 3 tegels op een pagina kan krijgen, en het er altijd 6 moeten zijn, voordat ze naar de volgende pagina gaat Ze vind daardoor de app op tablet niet erg gebruikers gericht.

Aldus haar klaagzang tegen mij.:(

P.s. Don't shoot the Messenger 😉
Reputatie 3
Badge
Bij mijn bestelling voor de slimme stekkers staat op de website bestelling gereed maar heb nog niks ontvangen en de 3 werkdagen zijn toch echt al lang om. Ook nog geen mail ontvangen dat de uitlevering langer dan 3 dagen zou gaan duren.

Wel een beetje jammer dat we hierover slecht geïnformeerd worden.
Badge +5
In mijn geval is het precies zo, 3 dagen levertijd, bestelling gereed en geen persoonlijke informatie dat het langer duurt.
Mja, was ook wel een beetje te verwachten met zoveel aanmeldingen. Als ik zie hoeveel moderators dit forum teckelen dan vallen dat soort terugkoppelingen snel tussen wal en schip, NIET dat ik dat goedkeur. Uiteindelijk is het wel vermeld op het forum.

NB dit hoort overigens niet in dit topic!
Badge
Ik ben het met Jurgen, zijn vrouw, eens over het verplaatsen van de tegels.. Bij mij staat de slimme stekker nu op de 2de pagina en die zou ik graag op de eerste pagina willen zien.. Helaas is het niet mogelijk om de tegels te verplaatsen.. Ook ik moet nu eerste tegels gaan verwijderen en ze er vervolgens weer op gaan zetten..

Zou mooi zijn als je net zoals bij de Iphone of Ipad tegels kunt verplaatsen naar eigen wens.

Mooi punt voor de volgende tablet app update! 😃
Reputatie 3
Badge
dat verplaatsen gaat bij mijn tablet vlekkeloos van pagina 2 naar 1 en andersom (Samsung 10.1 tab)

via het wijzigen icoon rechts boven in. en dan sleep je de tegel naar de pagina waar je hem wil hebben.
Reputatie 3
Badge
hebben meer mensen last van de app dat hij elke keer aangeeft dat er geen verbinding is met een netwerk terwijl dit wel zo is.
hebben meer mensen last van de app dat hij elke keer aangeeft dat er geen verbinding is met een netwerk terwijl dit wel zo is.

Hier geen last sinds de App actief is.
Klikken op de App geeft de melding data ophalen en 4 seconden later werkt de zaak perfect!
Nog nooit heb ik de melding geen verbinding gezien.

Ze vind de app en kl***ten app, omdat ze de tegeltjes niet kan verplaatsen en dus eerst alles moet wissen, voordat ze bv de (nieuwe optie) schakelaar van de slimme stekker op de eerste pagina kan zetten. Daarbij baalt ze ook dat ze niet bijvoorbeeld 3 tegels op een pagina kan krijgen, en het er altijd 6 moeten zijn, voordat ze naar de volgende pagina gaat Ze vind daardoor de app op tablet niet erg gebruikers gericht.

P.s. Don't shoot the Messenger ;)

Hoi Jürgen,

Helemaal met jullie eens!
Verder op lees ik dat het met de samsung wel zou kunnen??
Zouden de ontwikkelaar vergeten zijn de schudden functie aan te brengen, zodat je bij Apple niet kan schuiven?

Hoedan ook, wij hebben inmiddels aardig wat tegeltjes en dan is het knap irritant.
Badge +5

P.s. Don't shoot the Messenger ;)

Hoi Jürgen,

Helemaal met jullie eens!
Verder op lees ik dat het met de samsung wel zou kunnen??
Zouden de ontwikkelaar vergeten zijn de schudden functie aan te brengen, zodat je bij Apple niet kan schuiven?

Hoedan ook, wij hebben inmiddels aardig wat tegeltjes en dan is het knap irritant.

Je zou toch eerder verwachten dat Android vergeten wordt ...... 😉
Reputatie 3
Badge
bij mij werkt idd het verplaatsen van tegels gewoon. op mijn Samsung Tab 10.1

Wrijf het er maar in hoor bij de Apple gebruikers......:P

Maar Peter hoe verplaats jij dan?
Klik je op het tegeltje en verschuif je het tegeltje dan?
Badge +5

Wrijf het er maar in hoor bij de Apple gebruikers......:P

Maar Peter hoe verplaats jij dan?
Klik je op het tegeltje en verschuif je het tegeltje dan?

Je moet de Androiders toch ergens mee compenseren ....... 😛 😉
Reputatie 3
Badge
@Brandje Ik zal zo een screenshot nemen
@Brandje Ik zal zo een screenshot nemen

Perfect Pieter!
Ik ben nieuwsgierig!
Reputatie 3
Badge

Als ik rechtsboven in op wijzigen druk dan kan ik de tegels verplaatsen zonder dat ik eerst de andere tegels hoeft te verwijderen.
Reputatie 4
Badge
Ik kan ze hier ook gewoon verslepen. Wijzigen en dan verslepen.
Bij mij staat hij al aardig vol met 3 stekkers erbij.
Hoi Pieter,

Als ik op wijzigen klik verschijnt in de linkerhoek van elk tegeltje een x, maar daar gaat het nou juist om het enige wat ik dan kan doen is er op klikken en weg is het tegeltje.
Wij IPad gebruikers willen dan kunnen schuiven met dat tegeltje.
Kan jij dat dan wel?
Reputatie 4
Badge
Verslepen werkt gewoon onder Android.
Reputatie 3
Badge
Ja idd verslepen werkt gewoon onder android.