Toon statusverbruik | Eneco Community
beantwoord

Toon statusverbruik


Badge
Waarom geeft mijn toon al vanaf begin januari geen statusverbruik door.?
icon

Beste antwoord door TinaC 18 januari 2019, 09:00

Goedemorgen @H.W.Y. ter Harmsel

Ik heb het ingeschatte verbruik naar Toon gestuurd. In de loop van de dag is het weer zichtbaar.

Fijn weekend alvast.

Tina

Bekijk origineel

2 Reacties

Omdat bij sommigen per 2 januari 2019 het ingeschatte jaarverbruik uit Toon is verdwenen.
Als je klantnummer in je profiel is opgenomen, dan zal een moderator als dit topic wordt gelezen dat ingeschatte jaarverbruik weer naar je Toon®️ pushen en dan is het opgelost.
Nog even geduld dus.
Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen @H.W.Y. ter Harmsel

Ik heb het ingeschatte verbruik naar Toon gestuurd. In de loop van de dag is het weer zichtbaar.

Fijn weekend alvast.

Tina

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen