Toon® Slimme Stekkers zijn live! | Eneco Community

Toon® Slimme Stekkers zijn live!

Reputatie 7
Badge +6
Heb je je ingeschreven om als één van de eersten een aanbod voor Toon®️ Slimme Stekker te ontvangen? Dan ontvang je zometeen een e-mail. Vanuit daar is er de mogelijkheid om direct naar de webshop te gaan om de Slimme Stekker(s) te bestellen. Je kan ook via de website eneco.nl/speciaalvoorklanten naar onze webshop.
Speciaal voor Toon-gebruikers is de Slimme Stekker te bestellen voor €49,99 per stuk, d.m.v. het invullen van de unieke code vanuit de e-mail.

Voor diegene die de Toon®️ Slimme Stekker(s) bestellen: Veel plezier ermee!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

161 Reacties

Je hebt een uitgebreide Engelse handleiding erbij gehad.
Kijk naar IX hoofdstuk en je weet exact welke simpele handeling met het knopje kan doen.
Badge +5
Oke Top bedankt ga ik direct proberen wist niet dat het op de stekker zelf kon.
Ben benieuwd of het jou ook lukt, zo ja dan wel een duimpje. Ben ik gek op.
Reputatie 7
Badge +7
Aha, duidelijk.
Reputatie 7
Badge +7
Ton, wie weet willen ze er maandag wat over kwijt. We blijven gewoon hopen.
Wel handig dat de leeftijd niet meer geblokkeerd is, anders had ik ook een probleem. Ga ze straks eerst bestellen.
Slimme meters, slimme stekkers, tjonge jonge het moet toch niet gekker worden! :P

Ja dat had ik ff mooi vooraf geregeld hè?
Reputatie 6
Badge +1
Lekker, ik heb net de Eneco shop gebeld ivm mijn bestelling slimme stekker.

Blijkt de voorraad op te zijn en ze verwachten nieuwe aanvoer begin volgende week. De verzending ligt dus ook ergens begin volgende week.
De verzendtijd van 2-3 werkdagen op de site klopt dus niet en ze hadden zelf ook niet bedacht om even een mail indeze uit te sturen om klanten te verwittigen, dat ze de bevoorrading rond de slimme stekker niet aan konden, waardoor het langer gaat duren dan de gemelde 2-3 dagen.
Ik heb me al even ingeschreven, maar nog geen code ontvangen voor de korting. Daar zit ik eigenlijk wel op te wachten. Ik wil die stekkers wel proberen!! Kan iemand aangeven of de code niet naar iedereen gelijk wordt gestuurd? Kan ik de code ergens alvast vinden?
Hier krijg ik ze morgen binnen :)

Zijn ze binnen gekomen,want normaal werkt gls niet op zaterdag

Ja Heb er nu 1 binnen. Heb er via een kennis 1 kunnen bemachtigen. Die via Eneco hoop ik deze week te ontvangen. Werking is snel en correct verlopen.

Toch is het meer een hebbedingetje.
Heb je je ingeschreven om als één van de eersten een aanbod voor Toon®️ Slimme Stekker te ontvangen? Dan ontvang je zometeen een e-mail. Vanuit daar is er de mogelijkheid om direct naar de webshop te gaan om de Slimme Stekker(s) te bestellen. Je kan ook via de website eneco.nl/speciaalvoorklanten naar onze webshop.
Speciaal voor Toon-gebruikers is de Slimme Stekker te bestellen voor €49,99 per stuk, d.m.v. het invullen van de unieke code vanuit de e-mail.

Door vakantie lees ik de mail nu pas.
Kan ik nu niet meer de stekker voor € 49,99 bestellen?
Dat zou wel heel jammer zijn!

Voor diegene die de Toon®️ Slimme Stekker(s) bestellen: Veel plezier ermee!
Reputatie 3
Badge
Net eindelijk op de hoogte gebracht door Eneco (zie hier onder de mail)

Goedemorgen meneer, mevrouw,

U heeft onlangs één of meerdere Slimme Stekkers bij De Eneco Bespaarshop besteld. Door de grote belangstelling is de levertijd opgelopen. U kunt de stekker(s) eind van deze werkweek verwachten. Wij hopen op uw begrip.

Heeft u geen Slimme Stekker besteld? U kunt deze e-mail dan als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,

De Eneco Bespaarshop
speciaalvoorklanten.eneco.nl
058 – 28 49 615
Reputatie 6
Badge +1

Als alles goed is krijg je in de loop van de week ook een mail met een code en dan kun je hem ook bestellen voor 49,95. Echter iedereen die zig had vooringeschreven, hebben de mail nu al gehad. De kode heeft geen "houdbaarheidsdatum" echter de leverancier kan de vraag niet af.
Reputatie 6
Badge +1
@Danielle: hoeveel slimme stekkers kunnen er aan Toon worden gehangen? Is dit op gelimiteerd, zoals bij de repeater? Want deze staat op 2.
Reputatie 7
Badge +6
@Jvp,

Er kunnen 8 Slimme Stekkers aan Toon gekoppeld worden.
Reputatie 3
Badge
@Danielle,

Word dit aantal nog d.m.v. update's verhoogd of blijft het bij 8?
Reputatie 6
Badge +1
Dank je wel voor je snelle bericht.

Is het niet misschien een idee, om dit, bij een volgende update, te vermelding in het aanmeldscherm van de slimme stekker. ( net zoals bij de repeateraanmeldingen ) direct koopt iemand meer slimme stekkers en komt hij er dus achter dat er maar 8 gekoppeld kunnen worden.
Reputatie 7
Badge +6
@Pieterzegwaard,

Het is nog niet bekend of het aantal door de loop van de tijd verhoogd wordt. Mocht er vraag naar zijn, wordt het verder bekeken.

@Jvp,

Goed dat je meedenkt. Ik geef het door als verbeterpunt.
Reputatie 1
Badge
Hallo,
Op bijgaande foto zie je het verbruik van mijn diepvries vandaag.
Ik heb geen idee of dit verbruik hoog is. Mijn voorkeur zou zijn dat ik naast het wattage ook het bedrag in € kan zien. Op de Toon zelf zie ik ook het €-bedrag
Ha,

Ik had mezelf ingeschreven maar heb tot op heden nog geen code ontvangen. Moet ik nog langer wachten of zijn alle emails met codes al verstuurd?

Alvast bedankt,
A.J
Ha,

Ik had mezelf ingeschreven maar heb tot op heden nog geen code ontvangen. Moet ik nog langer wachten of zijn alle emails met codes al verstuurd?

Alvast bedankt,
A.J

Er is in een ander topic door Eneco medegedeeld dat alle Toon gebruikers uiteindelijk een aanbieding krijgen.
Bedankt voor het snelle antwoord. Dan wacht ik even af.
Bedankt voor het snelle antwoord. Dan wacht ik even af.

Graag gedaan!
Ik las dat die in september komen.
Dus nog even geduld!
Reputatie 4
Badge
Zou je de code die je al heb gehad nog een keer kunnen gebruiken?
Ik wil nog wel een slimme stekker.
Dank brandje, Wel jammer had ze eigenlijk al willen bestellen en was ook ruim op tijd met de voorinschrijving.
Is er geen mod die inzicht heeft op deze korting code emails?
Dank brandje, Wel jammer had ze eigenlijk al willen bestellen en was ook ruim op tijd met de voorinschrijving.
Is er geen mod die inzicht heeft op deze korting code emails?

Als ik jou was zou ik een pbtje sturen naar Danielle want als je je aangemeld hebt bij voorinschrijving had je hier al een reactie moeten hebben.