Toon® Slimme Stekkers zijn live! | Eneco Community

Toon® Slimme Stekkers zijn live!

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

161 Reacties

Dat zal ongetwijfeld ooit komen. Maar waarom niet handmatig uitgezet?
Reputatie 3
Badge
Oke Top bedankt ga ik direct proberen wist niet dat het op de stekker zelf kon.
Je hebt een uitgebreide Engelse handleiding erbij gehad.
Kijk naar IX hoofdstuk en je weet exact welke simpele handeling met het knopje kan doen.
Badge +5
pieterzegwaard wrote:

Oke Top bedankt ga ik direct proberen wist niet dat het op de stekker zelf kon.

Ben benieuwd of het jou ook lukt, zo ja dan wel een duimpje. Ben ik gek op.
Reputatie 3
Badge
Haha die handleiding was zo klein daar heb ik niet naar gekeken ga hem hier even van de site halen zodat ik kan in zoomen .

Bedankt 😉
Kleine letters klopt. Ik zet m'n bril gewoon af en ik kan het perfect lezen. Maar ja ik ben dan ook bijziend:P
En 2-5 seconden ingedrukt gehouden?
Reputatie 3
Badge
Gevonden,

uit de handleiding voor de mensen die hem ook uit willen hebben.

8.3 Hoe zet ik de kleurring van de Slimme Stekker uit?
U kunt de gekleurde LED-ring uitzetten. Dit doet u als volgt: druk 4 seconden
op het kleine knopje op de Slimme Stekker, totdat de ring wit knippert. Druk
daarna nogmaals een keer kort op het knopje. U zet de ring weer aan door
dezelfde procedure te volgen.
Reputatie 3
Badge
hahaha ja die bril heb ik nog niet nodig maar voor de handleiding in het doosje had ik zeker een vergrootglas nodig.

Er valt mij nog een punt op uit de handleiding

"8.5 Zit er een kinderbeveiliging op de Slimme Stekker?
Het apparaat is uitgerust met een ingebouwde beveiliging voor kinderen.
Ook wordt een plakstrip meegeleverd om de Slimme Stekker in het stopcontact
te vergrendelen."

iemand een idee over welke plakstrip het hier gaat ?
Kijk ik kon zonder bril die zeer kleine tekst uit de handleiding wel gewoon lezen!
Dus geen vergrootglas nodig!

Die plakstrip zit gewoon in het doosje. Misschien weggegooid met de handleiding??
Ik zou wel meer dan 8 stekkers willen en de mogelijkheid om zelfs groepen te definiëren.
Reputatie 7
Badge +6
@Rliessum,

Leuk je hier op het forum te verwelkomen!
De mogelijkheid om meer dan 8 Slimme Stekkers aan Toon te koppelen wordt onderzocht. Evenals de groepen te definiëren, alleen staat dit niet op de planning om uit te brengen. Maar wat niet is kan misschien nog komen in de toekomst 🙂.
Hoi Danielle,

Ik ben het even kwijt, maar wat is op dit moment het maximum te handelen door Toon?
Brandje wrote:

Hoi Danielle,

Ik ben het even kwijt, maar wat is op dit moment het maximum te handelen door Toon?

Volgens de documentatie 8 stekkers, maar de hardware kan veel meer aansturen. Die heb ik nu ook daadwerkelijk gekoppeld.

Ik ben al sinds het prille begin Toon gebruiker en hoop eigenlijk mijn HomeWizard de deur uit te kunnen doen (of koppelen). Mooier zou zijn intergratie met de figaro home center.
Wie weet wat er straks allemaal met Toon 3.0 allemaal mogelijk zal zijn.
Zie de topic's van een jaar geleden hierover.
En wie weet wat de API bouwers straks voor ons kunnen ontwikkelen.
Ik heb nu een tijdje Toon hangen. Er zouden emails verstuurd worden met een kortingcode voor de slimme stekker. Ik las dat deze actie tot het einde van het jaar loopt. Val ik nu buiten de boot, of krijg ik de email nog?
Reputatie 7
Badge +6
@HarrieA,

Welkom op het forum! Leuk dat je Toon hebt en de Slimme Stekker(s) wilt bestellen.
De unieke code wordt bij jou als nieuwe klant een maand na installatie van Toon per mail verzonden. Nog even geduld. De code blijft 3 maanden geldig, genoeg tijd om de code te gebruiken! ;)

Prettige kerstdagen!
Danielle, bedankt voor je reactie. Maar inmiddels een maandje verder en nog niets ontvangen. Ik heb nu bijna 3 maanden Toon en nog geen kortingscode. Kun je hier iets voor me betekenen?
Reputatie 7
Badge +6
@HarrieA,

Ik had verwacht dat je de unieke code een tijdje terug al had ontvangen. Sorry voor het ongemak in ieder geval.
Ik ga er voor je achteraan. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten.
Ik heb de Toon nu bijna twee maanden, maar ook nog geen mail met de unieke code gezien.
Reputatie 7
Badge +6
@Hansdj,

Sorry voor mijn late reactie. De unieke code krijg je binnenkort toegestuurd.
Reputatie 7
Badge +6
De actie voor de unieke codes voor Slimme Stekkers heeft niet gelopen in 2015. Iedereen die Toon in 2015 geïnstalleerd heeft gekregen, ontvangt geen unieke code. Sorry voor het ongemak dat het antwoord even op zich heeft moeten laten wachten.
Heb je Toon in 2014 geïnstalleerd gekregen en heb je nog geen unieke code ontvangen? Dan krijg je binnenkort bericht.
Reputatie 3
Badge +4
Iedereen aan het lijntje houden en dan wordt simpelweg gezegd dat mensen die toon dit jaar geinstalleerd hebben er geen krijgen. Moet zoiets zo lang duren of kost het teveel geld anders?
Reputatie 4
Badge +1
Is het maximum nog steeds 8? Of is meer ook al mogelijk? Zo ja, dan koppel ik ze nog even niet aan Toon . Zo nee, wort het mogelijk?
Robvanderpoel wrote:

Is het maximum nog steeds 8? Of is meer ook al mogelijk? Zo ja, dan koppel ik ze nog even niet aan Toon . Zo nee, wordt het mogelijk?

Lijkt me ook niet slim, want dan heb je meteen geen scenes meer!
Reputatie 4
Badge +1
ben niet bekend met scenes. Kan je toelichten wat je bedoeld

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen