Toon, slimme meter plaatsing, maar geen klant van Eneco | Eneco Community
vraag

Toon, slimme meter plaatsing, maar geen klant van Eneco

Ik woon sinds ruim een jaar hier. Vorige bewoners hadden al een Toon hangen. Ik zit echter bij Vandebron met mijn energie. Nu wordt er 9 januari een slimme meter geplaatst. Maar de monteur mag voor mij niet Toon daarop aansluiten. Heeft iemand hier ervaring mee of weten jullie wat ik kan doen?
Groet, Conny

2 Reacties

Hoi Conny,
Die slimne meters worden door je Netwerkbeheerder geplaatst en die monteur zal zich verder niet met je Toon®️ bemoeien.

Maar wil je met ons delen waarom er eigenlijk geen aansluiting via een P1 kabel gemaakt mag worden?
Je kan Toon®️ toch gebruiken om je energieverbruik bij te houden? En deze service is geheel gratis.
Dank voor je reactie. Het is meer dat de monteur dat niet wil of mag van zijn werkgever, omdat hij alleen betaald wordt voor het omwisselen van de oude voor de nieuwe (slimme) meter. Ik heb de Toon app niet. Probeerde wel een account daarvoor aan te maken, maar dat lukte niet doordat ze mijn huisnr en postcode combi niet in het bestand vonden...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen