Toon resetten | Eneco Community
vraag

Toon resetten

  • 1 februari 2019
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Ik ben opnieuw aangesloten op Eneco en Toon is weer geactiveerd. Dit is per 6-1-2019 gebeurd.
Nu bij het maand overzicht geeft hij aan dat ik €630 meer heb verbruikt? Ik denk dat dit maken heeft met een verkeerde start. Kan ik Toon resetten (zo ja hoe?) en loopt die dan weer in de pas??
Vast bedankt

4 Reacties

Hoi @Paulburg

Ik denk dat Toon®️ nog niet het juiste ingeschatte jaarverbruik door heeft gekregen.
Wacht even op een moderator die dat naar je Toon®️ kan pushen.
Dus zelf resetten is niet nodig.
Top ik wacht even rustig af! Einde van de maand weer eens kijken.
Komt vast goed!👍
Fijne dag verder.😀
Reputatie 4
Badge
@Paulburg

Leuk dat je weer voor Eneco en Toon hebt gekozen. Ik ben ook benieuwd naar de reden van het hoge verbruik. Wil je de externe toegang aan zetten via Menu> Toon Support zodat ik het voor je kan nakijken?

Geef een seintje wanneer het aanstaat.

Groet,
Emel

Reageer