Toon release 3.2 | Eneco Community

Toon release 3.2

• 18 november 2015
  • 303 reacties
  • 10205 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

303 Reacties

hoe krijg ik de nieuwe update, gisteren is toon geïnstalleerd maar heeft nog de oude versie 2.10.15,
effe geduld hebben?

Precies!
Normaliter krijg je de update automatisch.

En anders in het topic inzake update 3.2.14 bij voorrang een toewijzing vragen.
Bedankt,heb eneco gebeld, gelijk geregeld, de nieuwste versie is nu gedownload.
Zouden jullie de update voor ons ook klaar kunnen zetten? Alvast veel dank!
Reputatie 4
Badge +1
Verstuurd! 🙂
Hallo Eneco,

Zouden jullie voor mij de nieuwe software klaar kunnen zetten? Ik ben sinds deze week een nieuwe Toon gebruiker en zou graag de nieuwe SW willen hebben, alvast bedankt.
Goedemiddag,

Graag ontvang ik de update van de software, zodat ook mijn aangeschafte rookmelder op Toon kan worden aangemeld.
Alvast hartelijk dank!

Vincent Zonneveld
Reputatie 5
Badge +3
Hallo APNL en Vincent,

Ik heb de update naar jullie verstuurd. Veel plezier ermee!
Goedemorgen allemaal,

Ik heb in een ander topic deze vragen ook gesteld, maar ik denk dat ze hier thuishoren ;)

- Onze Toon draait nog op versie 2.10.15, kan iemand de update pushen aub?
- En is het mogelijk dat er nieuwe plakkers voor de sensoren gestuurd worden ivm foutief aangebracht bij installatie?

Vriendelijk bedankt alvast!
Reputatie 4
Badge +1
Die is reeds toegewezen 😉
Hallo,

Ik ontvang graag de nieuwste versie van toon. Kan deze gepusht worden?

Dank!
Reputatie 7
Badge +6
@Danny2001,

De update staat voor je klaar!
@Danny2001,

De update staat voor je klaar!

Dankjewel

Ziet er goed uit en voelt sneller aan!
Hallo,

Helemaal nieuw hier op het forum en met Toon. Ik zou graag de update ook willen ontvangen. Ben erg benieuwd wat er allemaal veranderd is t.o.v versie 2 😛
Wie het ook gedaan heeft.......bedankt voor de update. 😳
Reputatie 4
Badge +1
Ze zijn weer verstuurd 😉
van al wat hier geschreven wordt ben ik toch wel heel nieuwsgierig geworden. Zou ik de update ook mogen ontvangen?
Ik zit op versie 3.2.14 zie ik terug en heb het idee dat de actuele opbrengst van de zonnepanelen niet goed doorgegeven wordt aangezien deze continu op 0 of 1 watt staat wat bij 17 panelen en zon wellicht wat(t) weinig is. Kunnen jullie mij ook een update pushen? Dan check ik even of dat beter gaat.
Ik zit op versie 3.2.14 zie ik terug en heb het idee dat de actuele opbrengst van de zonnepanelen niet goed doorgegeven wordt aangezien deze continu op 0 of 1 watt staat wat bij 17 panelen en zon wellicht wat(t) weinig is. Kunnen jullie mij ook een update pushen? Dan check ik even of dat beter gaat.

Versie 3.2.14 is de laatste versie.
Als de weergave van opgewekte zonne-energie niet goed is/gaat dan dien je de positie van de sensor te controleren.

Je kan toch ook je eigen Inverter uitlezen en vergelijken?

Versie 3.2.14 is de laatste versie.

Ah, bedankt @Brandje dan wacht ik de volgende update rustig af. De totale opbrengst per dag lijkt wel te kloppen dus zal vast goed komen.
Weet je wellicht of dit probleem vaker voorkomt?
Welk probleem?
Welk probleem?
Dat de actuele opbrengst van de zonnepanelen (tegel "zonnepanelen nu") niet correct weergegeven wordt maar blijft staan op 0, 1 of hooguit 2 watt terwijl de zon gewoon schijnt.
Welk probleem?
Dat de actuele opbrengst van de zonnepanelen (tegel "zonnepanelen nu") niet correct weergegeven wordt maar blijft staan op 0, 1 of hooguit 2 watt terwijl de zon gewoon schijnt.

Je reageerde al toen ik m'n vorige reactie nog aan het aanvullen was.
Lees die nog even door.
Dan hoor ik je reactie graag!
Welk probleem?

Je reageerde al toen ik m'n vorige reactie nog aan het aanvullen was.
Lees die nog even door.
Dan hoor ik je reactie graag!

Bedankt, ik zie het en ga even eea controleren en naast elkaar leggen!
Perfect en dan hoor ik het wel weer.
Maar let op!
De controle van de positie van je sensor in de groepenkast is nog veel belangrijker!!
Afgelopen vrijdag is Toon geïnstalleerd, vlot geregeld allemaal. Ik had verwacht gelijk Toon-zon te kunnen zien, maar lees hier dat de update later komt.
Ik hoop heel snel. Tevens wil ik dan met rookmelders aan de gang.