Toon probleem | Eneco Community
beantwoord

Toon probleem

Reputatie 3
Badge +4
Ik heb een heel raar probleem.? Welke moet ik geloven

icon

Beste antwoord door Glenn 13 januari 2019, 10:36

@Tollybolly

Zo raar is dat niet. Wat je instelt in een minimale temperatuur. Wanneer de temperatuur daaronder komt, wordt er een stooksignaal afgegeven. Als er een stooksignaal afgegeven komt, is het normaal dat hij wat boven de ingestelde temperatuur uitkomt. Kijk niet vreemd op van 1 tot 1,5 graad ;)

Groet,
Glenn

Bekijk origineel

4 Reacties

Hoi @Tollybolly dit is een probleem wat bij meerdere gebruikers voorkomt. Zelf herken ik dit ook maar al te vaak. Met de ena laatste update van de app is deze bug weer volledig terug.

wat toon aangeeft is leidend. De app loopt bog al eens vast waardoor er geen verversing komt. Alle overige functies werken overigens wel gewoon.
Reputatie 5
Badge +3
Ha wat grappig!
Feit is dat de Toon vanaf 19,8 afrond naar 20 graden. Wellicht rond de app dat af naar 19,5.
Wel raar dat ze de afronding in de toon en de app niet gelijk hebben getrokken.
Reputatie 3
Badge +4
Maar het rare is hij moet stoppen op 19.5 graden ingesteld maar de toon stook door naar 20 graden. Dat vind ik ook wel een beetje raar
Reputatie 5
Badge
@Tollybolly

Zo raar is dat niet. Wat je instelt in een minimale temperatuur. Wanneer de temperatuur daaronder komt, wordt er een stooksignaal afgegeven. Als er een stooksignaal afgegeven komt, is het normaal dat hij wat boven de ingestelde temperatuur uitkomt. Kijk niet vreemd op van 1 tot 1,5 graad ;)

Groet,
Glenn

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen