Toon op tablet vs Toon op afstand | Eneco Community
beantwoord

Toon op tablet vs Toon op afstand

• 15 september 2014
  • 12 reacties
  • 749 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Hallo iedereen,
deze vraag zal ongetwijfeld als gesteld zijn maar waarom is dezelfde functionaliteit van toon op tablet niet beschikbaar voor de "gewone" smartfoon jammer dat hier toch verschil in zit daar ik meer gebruik maak van m'n S5 als van m'n tablet
icon

Beste antwoord door Brandje 15 september 2014, 11:50

Ik denk als je naar de layout kijkt van de iPad, dat je vraag al beantwoord is.
Het is een beetje proppen op een smart-phone toch.....................
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

12 Reacties

Ik denk als je naar de layout kijkt van de iPad, dat je vraag al beantwoord is.
Het is een beetje proppen op een smart-phone toch.....................
Tja.. Kwestie van een paar tabbladen programmeren?? Dan moet het toch wel lukken?:D
Voor een tablet wel denk ik en die is daar beter op ingericht.
Badge +5
Er zal een verschil blijven wat er aangeboden wordt voor SmartPhone en tablet gebaseerd op bedieningscomfort. Zo heb ik dat beluisterd tijdens een presentatie van Eneco, beide devices hebben een eigen doel.
Je gaat uiteindelijk ook niet met een tablet bellen... 🆒
Daar heb je wel een punt natuurlijk Yobotje.!! 😃
Wat een onzin zeg. Ik zou niet weten waarom je op de iphone niet verbruiksinformatie zou kunnen zien. Er zijn talloze apps die grafieken kunnen tonen of tabellen met data. Wellicht geen dashboard view op de iphone maar je kan prima de data die erachter zit op de iphone ontsluiten. Het is luiheid van de ontwerpers als ze zeggen dat het niet kan. Wel kan ik me voorstellen dat het een resource of budget issue is. Maar ga niet vertellen dat het niet kan op een iphone.
Badge +5
DannyBloe, wellicht is je reactie onzin en heb je moeite met reageren. Er wordt niets gezegd over kunnen en ik stel voor dat je nog eens leest wat er over doelstelling is verteld. Je mag natuurlijk een eigen mening hebben maar gebruik wel een andere Toon. Die maakt uiteindelijk de muziek, ook voor de forumleden die je proberen zo goed mogelijk te informeren.
De vergelijking over bellen met een iPad is een onzinvergelijking. De hele thread hierboven gaat over de argumentatie waarom de iphone niet dezelfde functionaliteit zou bieden als de ipad. Er wordt een argument gemaakt over layout en over bellen terwijl de vraagsteller het had over functionaliteit. De argumenten die hierop gegeven zijn zijn allemaal drogeredenen en daar heb ik op gereageerd. Ik betwijfel of je de presentatie hebt begrepen gezien je opmerkingen. Of Eneco heeft daadwerkelijk een bizar beeld over hoe ik mijn informatiebehoeften bevredig met mijn devices.
Badge +5
De vergelijking over bellen met een iPad is een onzinvergelijking. De hele thread hierboven gaat over de argumentatie waarom de iphone niet dezelfde functionaliteit zou bieden als de ipad. Er wordt een argument gemaakt over layout en over bellen terwijl de vraagsteller het had over functionaliteit. De argumenten die hierop gegeven zijn zijn allemaal drogeredenen en daar heb ik op gereageerd. Ik betwijfel of je de presentatie hebt begrepen gezien je opmerkingen. Of Eneco heeft daadwerkelijk een bizar beeld over hoe ik mijn informatiebehoeften bevredig met mijn devices.

Als Eneco zo'n droge redenen heeft en een bizar beeld heeft over jouw bevrediging wat doe je dan hier als ik zo vrij mag zijn je dit te vragen. Doe iets aan je manier van omgaan dat maakt het voor ons leuker met je te discussiëren.
Ik verbaasde mij erover waarom de iphone versie van de app zoveel minder informatie toont dan de ipad versie dus ben ik gaan googlen. Ik zag deze thread en was benieuwd naar het antwoord en was buitengewoon verbaasd over de antwoorden. Deze antwoorden zijn veronderstellingen over de beweegredenen van Eneco en bevatten argumenten die in mijn ogen onzinnig zijn en geen reden hoeven te zijn waarom ze verschillen. Informatiebehoeften heeft niets te maken met het feit dat je met een ipad niet belt of dat deze groter is.

En de toon van mijn bericht kan alleen maar 'ingevuld' worden door de lezer daar het een geschreven reactie was. Ik heb nergens iemand persoonlijk aangevallen of iets dergelijks. Ik heb slechts de redenatie als onzinnig bestempeld. Just an opinion. Niets persoonlijks wat mij betreft.

Neemt allemaal niet weg dat ik het een gemiste kans vind als Eneco inderdaad de iphone versie niet opvet met min of meer dezelfde functionaliteiten als die van de ipad versie.
Badge +5
?........Deze antwoorden zijn veronderstellingen over de beweegredenen van Eneco en bevatten argumenten die in mijn ogen onzinnig zijn en geen reden hoeven te zijn waarom ze verschillen........

En de toon van mijn bericht kan alleen maar 'ingevuld' worden door de lezer daar het een geschreven reactie was. Ik heb nergens iemand persoonlijk aangevallen of iets dergelijks. Ik heb slechts de redenatie als onzinnig bestempeld.

Neemt allemaal niet weg dat ik het een gemiste kans vind als Eneco inderdaad de iphone versie niet opvet met min of meer dezelfde functionaliteiten als die van de ipad versie.

Nog een laatste opmerking:
Was je jij aanwezig bij de recente Eneco presentatie?
Wel eens gehoord dat de Toon de muziek maakt? Dat is ook van toepassing op anoniem berichtenverkeer.
Je beledigd mensen.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Ik wil jullie vragen om op een respectvolle manier met elkaar te communiceren. Iedereen heeft een eigen mening, en het voegt niets toe om elkaars reactie met ‘’onzin’’ te bestempelen, we zijn met zijn allen verantwoordelijk voor de sfeer op het forum. Dit betekent natuurlijk niet dat jullie het met elkaar eens moeten zijn, het forum is en blijft een discussie platform waarop iedereen vrij is om hun mening te uiten.