Toon op Tablet via een Browser of Windows 8 app | Eneco Community
vraag

Toon op Tablet via een Browser of Windows 8 app

• 20 februari 2015
  • 10 reacties
  • 1575 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Vanmorgen is bij ons Toon geinstalleerd.
Ik begrijp dat er een Toon op Tablet app (Android en iOS) beschikbaar is waarmee je in detail je gebruik kan inzien.

Dit zou ik ook op mijn windows tablet, laptop en vaste PC willen kunnen inzien.
Hoe kan ik Toon op Tablet via een browser benaderen, of komt er op (kort) termijn ook een Windows 8 app uit?

Voor Toon op Afstand is wel een versie beschikbaar die in een browser werkt, echt mis ik daar de uitgebreide grafieken.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

10 Reacties

Hoi Robin,

Hoe vervelend ook, maar de doelgroep is simpelweg te klein. Eneco heeft al meerdere keren laten doorschemeren dat er nog geen echte plannen zijn.
Gebruik de zoekfunctie maar eens.

Mogelijkheden via een browser zijn er niet; ook wel logisch want de app maakt een koppeling met de server bij Eneco en die haalt vervolgens de data op bij je Toon.

Er is maar een manier om de fantastische mogelijkheden op een tablet te zien door aanschaf van een op het IOS of Androit platform.........
Reputatie 3
Badge +3
Een Windows (8/10) App is een goed idee. Duimpje van mij.
Reputatie 3
Badge +3
Robin Harmsen : Welkom op het Eneco Forum trouwens 🙂 🙂
Reputatie 4
Badge +1
@Brandje
Doelgroep te klein is wel een behoorlijk slechte reden... daar kan ik bij mijn werk als ITer normaal niet mee aankomen.

En mogelijkheid via een Browser is helemaal niet zo lastig, ze hebben toch ook een App die gegevens ophaalt. Kwestie van een webbased versie maken (zoals dat ook bestaat met toon op afstand) en klaar.

Hoop dat de API die binnenkort vrijgegeven wordt meer mogelijkheden biedt, ga ik zelf wel 'knutselen'
Je kan op windows 8 een android emulator installeren en alsnog android app`s draaien op je windows machine.

ik heb BlueStacks geinstalleerd en werkt prima!
Reputatie 3
Badge +3
Je kan op windows 8 een android emulator installeren en alsnog android app`s draaien op je windows machine.

ik heb BlueStacks geinstalleerd en werkt prima!

Top dat dit zo werkt. Het is wel een tussenoplossing en ik hoop dat ze wel naar een Windows 8.1/10 app gaan kijken.
Reputatie 3
Badge
Hier heb je toegang tot toon via je browser:
https://toonopafstand.eneco.nl/

Het is echter wel een mobiele website, maar het werkt in ieder geval.
De web/based link voor Toon op Afstand die kennen ze ongetwijfeld, maar de overige App's hebben dat niet (kan ook niet overigens) vandaar voor Win het bluestack- gebeuren.
Reputatie 4
Badge +1
Heb ook BlueStacks maar geinstalleerd, maar wat een slechte performance...
zou liever een browser versie of native windows versien zien.
Reputatie 3
Badge +2
Bluestacks werkt op zich wel aardig. Wellicht is het nu wat verbeterd.

Ik ga zo eens aan de slag met AmiDUOS. Als het goed is werkt dat nog wat beter.