Toon op tablet | Eneco Community
vraag

Toon op tablet

• 5 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Badge
De app Toon op tablet werkt niet op mijn Samsung Neo Grande smartphone. In de play store krijg ik de melding dat het apparaat niet compatibel is. Asus Fonepad is wel gelukt. Ik wil de app echter op mijn smartphone hebben. Ik heb hier over gebeld en ik zou een dag later teruggebeld worden. Dit werd een week, en kreeg de vraag welke versie van Android ik gebruik: versie 4.2.2. Het zou moeten werken. Een en ander zou worden doorgegeven en ik zou weer worden teruggebeld. We zijn echter weer een week verder en ik heb nog steeds niets vernomen en de melding is nog steeds dat een en ander niet compatibel is. Wel mail ontvangen over slimme stekkers, maar hier heb ik niets aan. Beetje slordig Eneco.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@fwaleeuw

Allereerst excuses dat je niets mee gehoord hebt van ons nadat je een vraag bij ons uitgezet hebt.
Toon op Tablet is ontworpen voor tablets met een minimale resolutie van 1024 x 600 pixels en android versie 4.0 en werkt hierdoor niet op op je smartphone, de Samsung Neo Grande heeft een resolutie van 480 x 800 pixels..
En werkt uiteraard op een iPad dus ook op IOS van Apple.:8

Maar de ts richtte z'n vraag op Androit.....................
Badge
Bedankt voor de info. Het is echter geen Andorid 4.0 maar 4.2.2. Hopelijk dat dit eens wordt gerealiseerd.:)