Toon nu ook beschikbaar in Domoticz :) | Eneco Community

Toon nu ook beschikbaar in Domoticz :)

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

82 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Slimme stekker die aan Toon gekoppeld is, word ook gezien door Domoticz.. Is ook te schakelen met Domoticz of Toon..

Is niet zo dat dit zelfde is met de Rookmelder? Heb geen Fibaro Rookmelder, dat kan ik niet testen..

@Ton:

Triggi inmiddels werkzaam bij jou? Krijg hem hier niet verbonden. 😞
mAiden wrote:

Slimme stekker die aan Toon gekoppeld is, word ook gezien door Domoticz.. Is ook te schakelen met Domoticz of Toon..

Is niet zo dat dit zelfde is met de Rookmelder? Heb geen Fibaro Rookmelder, dat kan ik niet testen..

@Ton:

Triggi inmiddels werkzaam bij jou? Krijg hem hier niet verbonden. :-(

Ik heb juist horen vertellen dat de rookmelder maar met 1 controller verbonden kan zijn.

Nee Triggy werkt hier nog voor geen meter.
Extra handicap is de testtoon en de speciale manier om via API Toon®️ de koppeling te maken.
Het is een Quby probleem en de urgentie daarvoor staat volgens mij op een zeeeeer laag pitje.
Jammer hoor ivm de scenes!
Reputatie 2
mAiden wrote:

Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Wel als ik het apparaat volledig ontkoppel, maar zodra deze is gekoppeld kan ik hem niet opnieuw "zien" met een ander apparaat.
Reputatie 7
Badge +8
Word nu ook beetje lastig om te proberen of wel werk.
Domoticz wil geen verbinding leggen met Toon.

Anders als dat allemaal weer werkend is, zou je kunnen kijken of de Rookmelder te zien is bij

Instellingen >> Devices

@Ton:

Zo jammer van project Triggi..
Zie het zelfs nog van komen dat Triggi Toon eruit haalt.. Hoop het niet.
Klopt dat hebben ze mij ook telefonisch gemeld.
Sinds die tijd staat er ook Beta.

Heel irritant, want ze hebben een super App in handen en API werkt niet mee.
Sinds vier dagen zie ik de gegevens van Toon niet meer in mijn Domoticz. Geen actuele status van temperatuur, gas- en elektriciteitsgebruik en kan ook de thermostaat niet meer via Domoticz bedienen.

Via de Toon app kan ik nog wel in mijn Toon.
Ik heb mijn toon opnieuw proberen te koppelen, maar ook dit leverde niets op.

Weet iemand waar het probleem zou kunnen zitten?
Ik heb hetzelfde probleem. In een ander topic wordt aangegeven dat Domoticz geblokkeerd wordt door Toon. Zie https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/domoticz-werkend-na-de-recente-storing-12123

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen