Toon nieuw abonnement | Eneco Community
vraag

Toon nieuw abonnement

  • 4 januari 2019
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Hi ik ben recent in een woning gaan wonen alwaar een toon aanwezig is. De vorige bewoner heeft het abonnement laten vervallen. IK wil een nieuw abonnement. Ik heb via de toon zelf gezocht naar het serie nummer omdat er verder niets in het huis te vinden is. Ik krijg de boodschap dat het nummer niet juist is.
Wat is nu de volgende stap?

grtn Hemare

3 Reacties

Heb je op de achterzijde van Toon®️ gekeken op de zilveren sticker?
Als het een Toon1 is dat ziet het displaynr er als volgt uit:
eneco-001-xxxxxx
Beste Brandje,
bedankt voor de reactie. Ik heb begrepen dat er aan de achterkant een code zit, maar de display zit erg vast en wil er niet te hard aan trekken/draaien om het los te krijgen.
Via de display van toon zie ik i.d.d. een enec0-001-xxxxx staan . dus dat nummer kan ik gebruiken en invoeren. Ik ga het proberen.
thnx
Graag gedaan!👍
Moet nu lukken!
Let op je hierna op het forum aan een moderator vraagt om je Toon®️ te ontkoppelen van de oude eigenaar; pas dan zal Toon®️ na een fabrieksherstel om een nieuwe activatiecode code vragen.
Suc6😀

Reageer