Toon met Google home of Google Home mini | Eneco Community
vraag

Toon met Google home of Google Home mini

Kan je Toon laten bedienen via Google Home of de Mini .Zonder tussen komst van een ander programma.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Nee dat kan niet.

Wel kan je in de Home app van Google Toon laten koppelen aan Google Home, koppeling gaat via Olisto.
Heb zelf ook een Google home, werkt prima.
Dank voor het antwoord.
Maar moet je dan olisto telkens op starten .
Of gaat dat vanzelf aLs google home aan roept
Reputatie 7
Badge +8
Dank voor het antwoord.
Maar moet je dan olisto telkens op starten .
Of gaat dat vanzelf aLs google home aan roept

Dat gaat volkomen automatisch, als jij aan Google Home vraag of hij Toon op 21graden wil zetten, zal Google Home dat automatisch doen. Zelfde geld met vragen wat de temperatuur in huis is.
Ik heb het stappenplan gevolgd wat het en der staat gevolgd, maar ik krijg het maar niet gekoppeld. Moet de Home app Ollisto gaan zien?
Hier bedien ik ook toon met de stem dmv google home mini.

om toon te bedienen dien je de olisto plug-in te activeren binnen je account.

ga binnen de app van google home naar apparaten toevoegen/apparaat instellenen dan de optie heb al iets ingesteld.

je komt dan in het scherm om div apparaten toe te voegen. Zoek op olisto en log-in met je account. Hetzelfde doe je nu met de plug-inn voor toon. Als je beide hebt geactiveerd is er vanuit het hoofdmenu je thermostaat te zien. Je kunt vanuit div ruimtes indien je ook je lampen en stekkers in toon hebt instellen en bedienen

Ht is me zojuist gelukt. Ik was ingelogd in Ollisto met Facebook. En toen ik Google account gebruikte ging het goed. Ergens wel logisch ook. Aangezien het een Google Home Mini is. 😂
Goed te horen dat het is gelukt.
Reputatie 7
Badge +8
Mis bij de screens alleen nog de Routines. Deze zal wel alleen nog in Engels beschikbaar zijn, mijn Devices staan altijd op Engels.

Hoi Ricardo,
Je hebt helemaal gelijk die 2 zijn machtig mooie toevoegingen en helaas (nog) in het Engels.
Ik heb bij:

https://www.smarthomemagazine.nl/2018/12/zo-stel-je-routines-en-shortcuts-in-met-google-home-en-google-assistant/

de mogelijkheden nog even nagelezen.
Zelf wacht ik nog even tot het ook in het Ned is uitgerold.
Thx voor de tip!👍👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen