Toon meetmodule besteld nog niet ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Toon meetmodule besteld nog niet ontvangen

  • 3 mei 2019
  • 6 reacties
  • 289 Bekeken

  • Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Sinds begin April is bij mij een slimme meter geplaatst. Omdat de meetmodule van Toon verouderd is, heb ik geprobeerd een nieuwe te bestellen. Zowel via online formulier als telefonisch. Ik wacht nu al meer dan een maand. Ik heb nog steeds niets ontvangen; ook geen bericht.
icon

Beste antwoord door Folkert 4 mei 2019, 12:12

@MvdP

Dank daarvoor! Ik zorg dat er maandag een nieuwe meetmodule naar je toe wordt gestuurd.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@MvdP

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Kun je je klantnummer aanvullen op je profiel? Dan ga ik hier achter aan voor je.

Groet,

Folkert
Dank voor je bericht. Heb mijn klantnummer opgenomen in mijn profiel.
groet,

Martijn
Reputatie 7
Badge +6
@MvdP

Dank daarvoor! Ik zorg dat er maandag een nieuwe meetmodule naar je toe wordt gestuurd.

Groet,

Folkert
Dat zou heel fijn zijn! Alvast bedankt voor de service.
groet, Martijn
Beste Folkert,
ik heb de meetmodule ontvangen en t werkt!
Dank voor de snelle service.
groet, Martijn
Reputatie 6
Badge +1
@MvdP

Fijn om te lezen dat alles weer werkt!

Groet,

Chantal

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen