Toon instellingen verandert na verhuizen | Eneco Community
beantwoord

Toon instellingen verandert na verhuizen

  • 25 juni 2019
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Badge +1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Goede dag,

Ik had een vraag over mijn Toon na de verhuizing naar een andere woning.
Ik heb mijn Toon meegenomen en de verhuizing ruim van te voren doorgegeven aan Eneco.
Nu hangt Toon in de huiskamer van mijn nieuwe huis.
Alles werkt na behoren, denk ik.
De stroom meter werkt en de gasmeter ook.
Nu zijn alleen alle updates van Toon verwijderd, en als ik ga kijken bij software heb ik ook de keuze niet om deze te updaten.
Ook kan ik me eigen niet meer inloggen in de Toon app.
Ik krijg dan steeds de melding " mysterieus, de server lijkt eruit te liggen, blijf het proberen".
Ik probeer dit nu al 5 dagen maar nog steeds geen voorruitgang.
Kan iemand mij hier mee helpen.
icon

Beste antwoord door ChantalS 25 juni 2019, 13:28

@John1963

Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Ik zie dat je geen actief abonnement meer hebt sinds 17-06-2019. Je kan contact opnemen om een abonnement af te sluiten op het nieuwe adres. Dan kan je na een fabrieksherstel weer gebruik maken van de extra functies.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

4 Reacties

Je Toon®️ is locatie gebonden. 😳
Dus je kan Toon®️ wel zelf verhuizen, maar een moderator moet op de server dan nog e.a.a. aanpassen.

Dus je zit hier aan het juiste adres.
Is je klantnummer in je profiel aanwezig?

Dan komt het straks vast goed.😀
Reputatie 6
Badge +2
@John1963

Als je je klantnummer aan je profiel toevoegt zoals @Brandje laat weten, dan kijk ik het graag voor je na.

Groeten Chantal
Badge +1
Beste Brandje en ChantalS,

Thxs voor de snelle reactie op mijn topic.
Zoals je vroeg heb ik alle gegevens ingevuld op mijn profiel.
Mocht ik iets vergeten zijn, hoor ik het graag van jullie.
Ik hoor wel wanneer het is opgelost.

Met vriendelijke grot John.
Reputatie 6
Badge +2
@John1963

Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Ik zie dat je geen actief abonnement meer hebt sinds 17-06-2019. Je kan contact opnemen om een abonnement af te sluiten op het nieuwe adres. Dan kan je na een fabrieksherstel weer gebruik maken van de extra functies.

Groeten Chantal

Reageer