Toon herstart spontaan | Eneco Community
beantwoord

Toon herstart spontaan

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

36 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
@allen,

Wil iedereen, die momenteel nog last heeft van traagheid op Toon, de externe toegang aanzetten. Dan controleren onze softwarebeheerders een aantal zaken op afstand.

Zal ik vanmiddag even doen, ben nu op mij werk.
Zodra die open staat, laat ik het weten! 🆒
Reputatie 4
Badge +3
Staat aan!
Externe toegang aangezt
Reputatie 7
Badge +9
@Eva:

Toegang staat aan.
Reputatie 1
Badge +1
Zins vandaag rond 20:00 herstart de toon om het uur telkens weer
Zijn hier meer die vandaag last van hebben
W.jeennga
Hier staat hij nu ook al sinds aanvraag Eva aan. Probleem met de traagheid en dus een herstart gaat hier nog steeds op.
W.jeennga

Meer dan een kwartier van de stroom af halen en je kan weer enige dagen voort.
Vermoedelijk wordt volgende week versie 4.3 uitgerold en dan zijn de problemen met traagheid over.
Reputatie 7
Badge +9
W.jeennga

Meer dan een kwartier van de stroom af halen en je kan weer enige dagen voort.
Vermoedelijk wordt volgende week versie 4.3 uitgerold en dan zijn de problemen met traagheid over.

Hoi Ton,

Ik mag toch hopen dat het deze week word, dat 4.3 word uitgerold...
Anders ga ik toch steeds meer in termen geloven "Van uitstel, komt afstel.."

Daarbij heb ik vorige week mij toegang opengezet, maar waarschijnlijk is deze alweer lang en breed automatisch uit gegaan.. Is maar te hopen dat softwareontwikkelaars op tijd erin zijn gedoken.
Reputatie 4
Badge +4
@allen,

Fijn dat jullie de externe klantenservicetoegang hebben aangezet. De softwarebeheerders zijn nu bezig om dit probleem te onderzoeken. Jullie vernemen spoedig meer van ons.
Na enige tijd afwezigheid en een probleempje ben ik eens gaan zoeken op het forum en kwam ik hier uit! Afgelopen week een keer of wat spontaan herstart. Goede raad ter harte genomen en de externe toegng open gezet als dat nog van kracht is...
Reputatie 4
Badge +4
@allen,

Helaas hebben we niet kunnen achterhalen waardoor het probleem werd veroorzaakt. Wel verwachten we dat de laatste update ervoor zorgt dat het spontaan herstarten van Toon niet meer voorkomt. Mochten jullie na het installeren van de nieuwste software toch nog problemen ervaren, laat dit dan in dit topic aan ons weten.