Toon gekregen maar nog niet volledig aangesloten | Eneco Community
vraag

Toon gekregen maar nog niet volledig aangesloten

  • 29 juli 2016
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Hallo, sinds 3 weken maak ik gebruik van de slimme thermostaat Toon.

Ik kan de temperatuur lezen en allerlei andere dingen doen behalve mijn energie en gas metingen lezen. Deze was niet volledig aangesloten door de monteur, omdat ik een slimme meter nodig had.

De monteur zou contact leggen met Stedin en zorgen voor een slimme meter en sindsdien heb ik niks gehoord.

Thuis heb ik wel een soort slimme meter. Hieronder is de foto van de meter die ik heb.

Kan het hierop geïnstalleerd worden?
Enige wat ik heb is een lan kabel.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Je hebt een domme digitale stroommeter.
Kennelijk is die dus door de monteur afgekeurd en heeft hij dat terug gemeld bij Eneco.
Eneco gaat dan op haar kosten Slimme meters bestellen bij je Netbeheerder.

Silm is om je netbeheerder te bellen en je vragen hoe het nu met deze aanvraag gaat.
Door de bank genomen kan het 12 weken duren.
Je hebt een domme digitale stroommeter.
Kennelijk is die dus door de monteur afgekeurd en heeft hij dat terug gemeld bij Eneco.
Eneco gaat dan op haar kosten Slimme meters bestellen bij je Netbeheerder.

Silm is om je netbeheerder te bellen en je vragen hoe het nu met deze aanvraag gaat.
Door de bank genomen kan het 12 weken duren.


Ok bedankt voor uw informatie. Ik zal maandag even contact opnemen met Stedin.
Graag gedaan!
Geef je hier nog even een terugkoppeling?
Fijn weekend!