Toon geïnstalleerd in Juni, nog steeds geen slimme meters | Eneco Community
beantwoord

Toon geïnstalleerd in Juni, nog steeds geen slimme meters

• 1 november 2016
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Reputatie 2
Hallo Eneco. Volgens mij is er iets niet goed gegaan met de aanvraag van slimme meters. De monteur die Toon heeft opgehangen heeft de meters voor mij aangevraagd, dit was in juni. Tot op heden heb ik nog niets gehoord van netbeheerder Enexis, en we zijn al meer dan 4 maanden verder. Kan iemand voor mij nakijken wat er precies is misgegaan?
icon

Beste antwoord door Audrey 3 november 2016, 11:43

Hallo M. Munneke,

We hebben de order zojuist opnieuw verstuurd aan je netbeheerder. Wil je zelf contact met Enexis opnemen of ze onze order voor een slimme meter hebben ontvangen.

Groet, Audrey
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo M. Munneke,

We hebben de order zojuist opnieuw verstuurd aan je netbeheerder. Wil je zelf contact met Enexis opnemen of ze onze order voor een slimme meter hebben ontvangen.

Groet, Audrey
Reputatie 2
Nog steeds niets gehoord, en van netbeheerder Enexis krijg ik geen hoogte... vind het een erg klantonvriendelijk bedrijf, helaas kun je niet van netbeheerder wisselen.
Inderdaad ze hebben een monopolie positie.
Over de aanvraag voor jullie mogen ze maximaal 12 weken doen.
Dus er is maar 1 methode, die we hier vaak vertellen en dat is de druk op je Netbeheerder opvoeren en ze as maandag meteen bellen.