Toon geinstaleerd op Intergas Extreme 36, 2e Thermostaat geeft nu foutmelding. | Eneco Community
vraag

Toon geinstaleerd op Intergas Extreme 36, 2e Thermostaat geeft nu foutmelding.

• 30 oktober 2019
  • 53 reacties
  • 685 Bekeken

Toon eerste bericht

53 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Goedemiddag @KKC 

Allereerst, fijn om te lezen dat de situatie aan jouw kant is opgelost en de installatie werkt i.c.m. Honeywell Chronotherm. Ik heb me even op de situatie in moeten lezen, maar duidelijk is geworden dat je Honeywell Round Modulation, na installatie, een communicatiefout aangeeft. 

Wat betreft je pb naar @Folkert hierover, deze is mij niet bekend en kan ik niets over zeggen. Wel heb ik intern een bericht voor je uitgezet, zodat dit opgepakt kan worden. Zodra we meer weten komen we in dit topic bij je terug.

Groet. Urgel

Reputatie 2
Badge +2

Goedemiddag@KKC 

Allereerst, fijn om te lezen dat de situatie aan jouw kant is opgelost en de installatie werkt i.c.m. Honeywell Chronotherm. Ik heb me even op de situatie in moeten lezen, maar duidelijk is geworden dat je Honeywell Round Modulation, na installatie, een communicatiefout aangeeft. 

Wat betreft je pb naar@Folkert hierover, deze is mij niet bekend en kan ik niets over zeggen. Wel heb ik intern een bericht voor je uitgezet, zodat dit opgepakt kan worden. Zodra we meer weten komen we in dit topic bij je terug.

Groet. Urgel

Hoi @Urgel 

Het pb wat naar @Folkert was gestuurd, was om een stukje zon van Eneco als compensatie voor de defect geraakte Honeywell Round thermostaat.

Reputatie 2
Badge +2

Hoi @Urgel & @Folkert 

Is er al wat nieuws?

Reageer