Toon®-gebruikers met een elektrische auto gezocht | Eneco Community

Toon®-gebruikers met een elektrische auto gezocht

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

40 Reacties

Ik doe ook graag mee. Ik tijd een Audi A3 e-tron.
Wij rijden een golf gte en zouden graag mee doen.
Ja doe ook graag mee!
Wij rijden een Tesla en gebruiken een Toon en willen graag meedoen.
Badge
Ook wij hebben zeer veel interesse! Wij rijden een Passat gte en hebben een laadpaal van Eneco. Ik hoor graag van jullie.
Ik wil wel meedoen, heb beide in mijn bezit
Ik rijd een Volvo V60 PIH en heb Toon. Ik zou graag mee willen doen.
R.C.L. Beniers wrote:

Ik rijd een Volvo V60 PIH en heb Toon. Ik zou graag mee willen doen.

Tevens heb ik thuis een laadpaal om op te laden.
Hallo, ik rijd een Mistubishi PHEV en we hebben Toon en wil graag meedoen.
Volvo twin engine, laadpaal en toon. Ik doe mee!
Ik zou graag meedoen aan het onderzoek. Ik rij nu sinds 3 weken een Outlander PHEV. En hou nu mijn laden bij via een slimme stekker van Toon.
Reputatie 3
@Allen

Momenteel hebben we voldoende Toongebruikers met een elektrische auto die aan ons onderzoek willen deelnemen. Bedankt voor de interesse! We berichten alle aanmelders zo snel mogelijk of zij in aanmerking komen voor deelname. Mochten er meer deelnemers nodig zijn, dan laten we het natuurlijk weten.
Wij rijden een Opel ampera en wil graag meedoen
Reputatie 3
Hallo A.W. Ros, dank voor je interesse. Waarschijnlijk heeft je aanmelding net de melding dat we voldoende kandidaten hebben, gekruist. Daarom zal ik je naam noteren op onze reservelijst. Bij elk profiel staat de mogelijkheid ' stuur bericht.' Je kunt mij op die manier via een prive bericht (pb) je telefoonnummer sturen.
Ik wil wel meedoen. Ik rijd een Audi A3 e-tron en heb uiteraard Toon.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen