Toon®-gebruikers met een elektrische auto gezocht | Eneco Community

Toon®-gebruikers met een elektrische auto gezocht

Reputatie 3
  • Kind aan huis (level 12)
  • 72 reacties
Rijd je een elektrische auto én heb je Toon®️? Dan komt Eneco graag met je in contact.

Wat gaan we doen?
Graag nemen we telefonisch contact op voor een gesprek. In dit gesprek (ca. 15 minuten) zijn we benieuwd naar je ervaringen met het opladen van je auto, thuis of nabij je huis. Ook zijn we benieuwd of en hoe je inzicht hebt in je thuislaadgedrag en (indien van toepassing) het declareren van laadtransacties.

Na het verzamelen van de eerste inzichten start een technische test.
Voor deze test wordt gratis een extra kastje in je meterkast geplaatst. Dit kastje maakt het mogelijk om het laadverbruik in kaart te brengen. Na afloop van de test mag je het kastje houden. Of jouw thuissituatie hiervoor geschikt is en of je hierin interesse hebt stemmen we graag verder af tijdens het telefoongesprek.

Hoe kun je reageren?
Geef onderaan dit topic aan of je mee wil doen. Stuur vervolgens in een persoonlijk bericht op welk telefoonnummer je het beste bereikbaar bent. Vermeld geen telefoonnummers en emailadressen op het forum.

We zien je reactie graag tegemoet!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

40 Reacties

Wij rijden Tesla en hebben een Toon en doen graag mee.
Wij gaan eind december een Volvo V60 Twin Engine rijden. Graag zouden we meedoen. Helaas kunnen we nu nog geen ervaringen delen.
Reputatie 3
@Coenen en @Marcel L. dank voor jullie interesse, willen jullie mij een pb sturen met daarin het telefoonnummer waarop wij jullie kunnen bereiken?
Geen idee hoe dat werkt, maar mijn nummer is ....
Reputatie 3
@Coenen, ik heb je telefoonnummer genoteerd, maar wel verwijderd van het forum. We bellen je!
ik rijd een renault zoe. jan 2015. Ik heb toon zon met een 4,2 KW installatie op m'n dak. Ik wil graag meedoen
Reputatie 3
@E.W. van der Meer, dank je, dat noteren we. Wil je mij een pb sturen met daarin je telefoonnummer waarop je bereikbaar bent?
Doe graag mee.
Reputatie 3
@D.S. Heijkoop, bedankt voor je interesse. Wil je in een pb je telnr. sturen?
Ik doe graag mee.
Reputatie 3
@Jerver, dank, staat genoteerd.
Ik rij een Ampera al 2 jaar, een laadpaal aan huis en Toon en wil graag meedoen.
Ik heb een Volvo v60 met laadpaal en ik heb een toon. Doe graag mee
Ik heb een GTE (over twee weken een A3 e-tron), laadpaal aan huis en uiteraard Toon. Ik doe graag mee
Badge
Ik heb een Porsche. Die is ook nog een radiografisch bestuurbaar
Krijg nog voor het einde van het jaar een Outlander en wil zo veel mogelijk elektrisch rijden, wil de auto het liefst bidirectionaal aansluiten om de accu ook als opslag in te kunnen zetten. Heb al bijna twee jaar Toon en doe graag mee.
Ik doe graag mee
Reputatie 3
Willen jullie in een pb aangeven op welk telefoonnummer we je kunnen bereiken?
rijdt een Outlander en heb hier interesse in.
Eind november gaan bij een outlander phev rijden en hebben toon. Wij doen graag mee met dit onderzoek.
Wij willen graag meedoen, hebben een toon en een outlander op elektrisch
Wij willen graag meedoen. We hebben een Outlander en zonnepanelen en laden dagelijks.
Wij doen graag mee. Per 1 december rijden wij een outlander phev en hebben toon.
Ik wil wel meedoen. Ik laad vanaf begin oktober elke nacht mijn Golf GTE. En heb uiteraard Toon.
Ik wil ook wel mee doen. Rij nu een Ford CMax en heb reeds een Toon.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen