vraag

TOON faalt

I. Zwart
Ik heb al dagen problemen met mijn TOON. Alle filmpjes op de website bekeken, alles geprobeerd. Gisterenavond mijn vrije avond opgegeven om contact proberen te krijgen telefonisch met de helpdesk, helaas zonder succes na een uur in de wacht heb ik het opgegeven, vanmorgen weer gebeld. Nee zonder dat u thuis bent kunnen we niet helpen je moet eerst telefonisch alle stappen doornemen voor we een monteur kunnen sturen..... Serieus jullie zitten achter een computer je kan echt wel alles aanvinken en die monteur sturen daarvoor hoeven we telefonisch niet NOG een keer alles te doorlopen om vervolgens tot de conclusie te komen dat het idd niet werkt!!! Eneco hecht kennelijk niet veel waarde aan hun klanten als het zo moeilijk is om je spullen die nota bene van hun zijn te laten nakijken. Ongelooflijk dat het zoveel moeite moet kosten. Nu kan ik vanavond dus afspraken gaan verzetten om hun te bellen om hun eigen apparatuur te laten maken. Ik verwacht een compensatie!

4 Reacties

Audrey
Reputatie 2
Badge+2
Goedemorgen I. Zwart,

We hebben vandaag weer Twitter al contact met elkaar gehad over dit probleem. We hebben uitvoerig aangegeven welke stappen je kunt ondernemen. Ook via deze weg laten we je graag weten dat er geen aanleiding is voor een compensatie. We verzoeken je nogmaals contact op te nemen met Toon Support zodat we kunnen kijken of we iemand langs kunnen sturen. Wist je dat we een ander forum hebben voor Toon vragen en opmerkingen? Dit is https://forum.toon.nl

Groet, Audrey
I. Zwart
Er bestaat zoiets als het serieus nemen van klachten van klanten. Dat is niet echt wat jullie doen!! Zou ik al die moeite doen als dat ding niet echt kapot was? Alsof ik dat niet zelf kan beoordelen, heb ik echt iemand voor nodig want stel je voor dat ik 1 van jullie wonderlijke stappen heb overgeslagen! Serieus??
Brandje
Reputatie 4
Badge+7
Dit is een normale procedure bij Toon.
We weten hier uit ervaring dat veel problemen met telefonisch hulp, dan wel hulp via dit forum opgelost worden.
Dus het sturen van een monteur, die extra geld kost, wordt wel over wogen gedaan.

Jammer dat je geen foutomschrijving en bv merk en typenr van je CV hier geeft, dan kunnen we misschien nu al tips geven.

Overigens is dit forum voor Toon-zaken gesloten.
Je moet daarvoor hier zijn:

Http://forum.toon.nl
Brandje
Reputatie 4
Badge+7
I. Zwart wrote:

Er bestaat zoiets als het serieus nemen van klachten van klanten. Dat is niet echt wat jullie doen!! Zou ik al die moeite doen als dat ding niet echt kapot was? Alsof ik dat niet zelf kan beoordelen, heb ik echt iemand voor nodig want stel je voor dat ik 1 van jullie wonderlijke stappen heb overgeslagen! Serieus??

Een wel zeer raar antwoord!

Wij geven hier geen wonderlijke stappen door!
Wat we wel doen is proberen serieus mee te denken, omdat op allerlei terrein veel expertise hier op het forum zit.
Vooral als er leden zijn die dezelfde soort CV als jij hebben en hun ervaring met je kunnen delen.😉

Maar ik begrijp jij lost het zelf op!
Prima uiteraard.

Reageer