Toon en verhuizen | Eneco Community
beantwoord

Toon en verhuizen

• 27 juli 2019
  • 3 reacties
  • 240 Bekeken

Hallo,
Ik moet verhuizen omdat mijn huis gesloopt word, nou heb ik toon gekocht en nu moet ik wederom op mijn nieuwe adres een nieuwe kopen.. Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Brandje 27 juli 2019, 17:35

Hoi Martijn,

De normale procedure is dat je bij verhuizing je Toon®️ mag laten hangen en dan plaatst Eneco onder voorwaarden een nieuwe Toon®️ op je nieuwe adres.
Maar er zijn ook Toon®️ eigenaren die hun Toon®️ gewoon meenemen en zelf verhuizen.

Die laatste optie kan jij toch ook zelf realiseren of met behulp van kennissen laten realiseren?
Het stelt echt niet veel voor.
Bekijk origineel

3 Reacties

Hoi Martijn,

De normale procedure is dat je bij verhuizing je Toon®️ mag laten hangen en dan plaatst Eneco onder voorwaarden een nieuwe Toon®️ op je nieuwe adres.
Maar er zijn ook Toon®️ eigenaren die hun Toon®️ gewoon meenemen en zelf verhuizen.

Die laatste optie kan jij toch ook zelf realiseren of met behulp van kennissen laten realiseren?
Het stelt echt niet veel voor.
Zal maandag eens bellen om te zien wat mogelijk is. De info op de site vind ik in ieder geval summier..
Dat zou ik zeker doen.
Op de site worden de algemene zaken behandeld, maar jouw situatie is m.i. een uitzondering.
Zeker als Eneco je huidige Toon®️ ook heeft geplaatst heb je wellicht kans dat ze Toon®️ voor je willen verhuizen.

Maar hoe dan ook je hebt alles in eigen hand en je hebt Eneco voor zelfverhuizing Toon®️ niet nodig.

Hooguit heb je Eneco na de verhuizing voor administratieve handelingen cq aanpassing energie-opnemers mbt Toon®️ nog even nodig.
Maar dat is zorg voor later.
Daar kunnen we je hier na je verhuizing op het forum verder over informeren.

Reageer