beantwoord

Toon en Stadsverwarming

Beste Eneco,
Iedere keer als mijn contract bijna afloopt kom ik in contact met jullie.
Iedere keer stel ik de vraag wanneer Toon beschikbaar is voor stadsverwarming.
Iedere keer krijg ik het antwoord dat jullie er druk mee bezig zijn maar dat het binnenkort mogelijk wordt.
Iedere keer beloven jullie er so spoedig mogelijk bericht naar me te mailen vwb Toon.
Iedere keer hoor ik niks meer van jullie.
Ja ik hoor wat van jullie, o het contract loopt weer bijna af, vandaar.....
Same old story starts again...

Wanneer krijg ik nou eindelijk eens bericht, positief of negatief interesseert me al niet eens meer zo veel
maar helemaal niks meer laten horen vind ik schandalig !!

M.v.g Frank.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 30 november 2018, 14:25

Dag @F. Koorneef,

Welkom op de Eneco Community!

Het klopt dat wij Toon i.c.m. stadsverwarming op dit moment niet aanbieden. We blijven deze combinatie testen, maar er is geen zicht op of en wanneer we dit op de markt brengen.

Je bent vrij om zelf een alternatief te zoeken, Eneco kan je hierin alleen niet helpen als het gaat om Toon.

Groet, Denise

Bekijk origineel

4 Reacties

Als je het verloop hier op het forum volgt, dan is het nu nog steeds niet veel beter.
Er wordt nog steeds verder getest, maar dat is het dan ook. Dus op Eneco hoef je voorlopig niet te wachten.....
Als je handig bent met techniek, dan zou je zelf een Toon®️ kunnen kopen en aansluiten.
Menigeen hier doet dat, voorbeelden genoeg.
Daarbij ga ik er vanuit dat je een centrale thermostaat besturing hebt en bv een 24 volt klepbesturing.
Hoi Brandje (Ton)

Bedankt voor je snelle reactie maar........
Eneco kan geen Toon leveren voor stadsverwarming maar als ik handig ben kan ik het wel zelf ???
Dus hiermee wil je zeggen dat iedereen die handig is slimmer is dan de Eneco Toon ontwikkelaars ??
????
Het is simpel. Eneco trekt 1 lijn en wil gezien de vele storingen het (nu) niet verder ondersteunen.

Diegenen die ik bedoel (gebruik de zoekfunctie) weten dat het bij hun wel kan en zodoende doen ze de installatie zelf. Logisch, want er zijn voldoende meldingen waar het perfect blijkt te werken.

Je zou kunnen zeggen dat Eneco pas weer dit project opstart als de bedrijfszekerheid heel hoog is.

En ik heb eerder gelezen dat als een “zelfdoener” het gelukt is om Toon®️ werkend te krijgen dan kan er bij Eneco ook een koppeling gemaakt worden met die Toon®️.
Reputatie 7
Badge +4
Dag @F. Koorneef,

Welkom op de Eneco Community!

Het klopt dat wij Toon i.c.m. stadsverwarming op dit moment niet aanbieden. We blijven deze combinatie testen, maar er is geen zicht op of en wanneer we dit op de markt brengen.

Je bent vrij om zelf een alternatief te zoeken, Eneco kan je hierin alleen niet helpen als het gaat om Toon.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen