Toon en ketel | Eneco Community
beantwoord

Toon en ketel

• 22 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 370 Bekeken

Beste Eneco, nu is er een actie om de Toon gratis te krijgen bij een 4 jarige contract. Is dit inclusief de modulerende module die nodig is in mijn huidige ketel? Vaillant VHR NL 35/4C. En waarom zou ik als trouwe klant (al meer dan 12 jaar) ook nog eens een maandelijks bedrag moeten betalen voor Toon?

Alvast bedankt voor de reactie.

GR Daniel
icon

Beste antwoord door Danielle 22 oktober 2014, 15:29

Hoi Daniel,

Leuk dat je de weg naar het forum hebt gevonden!
De module om je ketel i.p.v. Aan/Uit modulerend te laten werken i.c.m. Toon bieden wij niet aan.
Dankzij het abonnement op Toon voor €3,50 per maand kun je onder andere je energieprofiel vergelijken met anderen, verbruiksgrafieken per uur, dag, week, maand en zelfs jaar bekijken, Toon op afstand bedienen en actuele weers- en verkeersinformatie bekijken.

Mocht je nog meer vragen hebben dan verneem ik het graag!
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Daniel,

Leuk dat je de weg naar het forum hebt gevonden!
De module om je ketel i.p.v. Aan/Uit modulerend te laten werken i.c.m. Toon bieden wij niet aan.
Dankzij het abonnement op Toon voor €3,50 per maand kun je onder andere je energieprofiel vergelijken met anderen, verbruiksgrafieken per uur, dag, week, maand en zelfs jaar bekijken, Toon op afstand bedienen en actuele weers- en verkeersinformatie bekijken.

Mocht je nog meer vragen hebben dan verneem ik het graag!