Toon contract | Eneco Community
beantwoord

Toon contract

• 28 juni 2019
  • 10 reacties
  • 646 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag, Ik heb een Toon met abonnement en betaal 4.50 per maand, maar geen Eneco stroom en gas.
Ik had voor Eneco en Toon hetzelfde account en klantnummer.
Sinds april heb ik geen Eneco stroom en gas meer.
Nu is mijn account weg, als ik inlog omdat de app het niet meer doet moet ik inloggen, en dan komt onbekend..
Graag had ik dit in orde gemaakt en hoe kan zoiets
icon

Beste antwoord door Folkert 10 juli 2019, 14:00

@Sniekmaas

Je moet nog steeds kunnen inloggen in de Toon app. Met het e-mail adres dat bij ons bekend is. Eventueel kun je een nieuw wachtwoord aanmaken, ik heb je een link gestuurd waarmee dat mogelijk is. Dit gaat via Mijn Eneco. Je kan vervolgens niet inloggen op Mijn Eneco met deze gegevens, maar wel in de Toon app.
Ik hoor graag van je of het gelukt is.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

10 Reacties

Badge
@Sniekmaas

Hoi Hoi, dat is inderdaad niet leuk. je logt nog wel in met zelfde gebruikersnaam en password als voorheen?

gr JohnMod
Reputatie 4
Badge +1
ja dat klopt hoe krijg je zoiets nu opgelost?
Badge
@Sniekmaas

Oke thnx voor snelle reply. Ik ga dit uitzetten bij onze mensen. Kan helaas er nu niets meer aan doen maar kom er na het weekend, zodra ik antwoord heb van mijn collega's er op terug.

gr JohnMod
Reputatie 4
Badge +1
Dank je ik hoop het echt, vandaag is dit en morgen weer wat anders, helaas al meer als 1.5 jaar.
In deze tijd moet dit toch echt niet kunnen.
Wacht je reactie met belangstelling af.
Fijn weekend.
Reputatie 6
Badge +1
@Sniekmaas

We zijn je niet vergeten maar wij hebben ook nog niets gehoord. We houden je op de hoogte.

Groeten, Tina
Reputatie 4
Badge +1
Beste Tina,

Hoe is nu de stand van zaken ??
Reputatie 6
Badge +2
@Sniekmaas

Er wordt nog gezocht naar een oplossing. We houden je op de hoogte!

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +6
@Sniekmaas

Je moet nog steeds kunnen inloggen in de Toon app. Met het e-mail adres dat bij ons bekend is. Eventueel kun je een nieuw wachtwoord aanmaken, ik heb je een link gestuurd waarmee dat mogelijk is. Dit gaat via Mijn Eneco. Je kan vervolgens niet inloggen op Mijn Eneco met deze gegevens, maar wel in de Toon app.
Ik hoor graag van je of het gelukt is.

Groet,

Folkert
Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag Folkert,

Het is gelukt dank je, maar ik heb nog steeds geen klantnummer?
Reputatie 7
Badge +6
@Sniekmaas

Je hebt nog steeds hetzelfde klantnummer, hier loopt alleen je abonnement op. Ik stuur het klantnummer nog even via pb naar je toe.

Groet,

Folkert

Reageer