Toon® Cadeau t.w.v. € 195,- | Eneco Community

Toon® Cadeau t.w.v. € 195,-

• 21 februari 2013
  • 30 reacties
  • 3214 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

30 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Zo ben ik ook ingestapt en geswitcht. En over 3 jaar kijk ik wel weer, wie dan leeft, dan zorgt. Alleen eneco moet dan ook rekening houden met mijn denkwijze, dat ik klant ben en iedere energieleverancier mijn geld en dus gunst wil hebben en ik heb het dus indirect voor het uitzoeken.

Mijn vorige leverancier gaf me een flut aanbod, en toen ik overstapte kon er in een keer veel meer, maar dan is het voor mij te laat. Als ik weg ga dan zijn de kansen verkeken. In mijn optiek moeten ze daar maar eerder aandenken. Ik geef de huidige aanbieder altijd de 1e kans om mij te behouden met een redelijk tot goed bod (Essent is dat ruim 18 jaar gelukt ) en als ze die niet willen pakken...............dan jammer!

maar dit gaat pas voor mij over 3 jaar spelen en dan nogmaals, wie dan leeft, dan zorgt, ook al is Eneco nu al wel gewaarschuwd.

Toevallig lees ik dit terug. Nu 3 jaar verder is het dan zover. Toon heb ik nu een half jaar geleden aan de spreekwoordelijke willigen gehangen. krijg ik vandaag een brief met een aanbieding, omdat ik Toon al zou hebben....:? Ze vergeten het woordje "gehad" in deze brief....

Maar goed ben nu orrienterende.
Tegen die tijd hebbenbwij al lang zo'n mooie nieuwe Toon met nieuwe snelle hardware......
Reputatie 6
Badge +1
Tegen die tijd hebbenbwij al lang zo'n mooie nieuwe Toon met nieuwe snelle hardware......

Verklaar uw nader. Ik heb gelezen dat de nieuwe toon eind 2016 of pas in 2017 word verwacht. Dan heb ik dus nog een kleine 2 jaar om te oriënteren. Wie weet kan ik hem met 2 Losse jaar contracten bij elkaar sparen :8

Ik moet eerlijk bekennen, dat ik hem en het forum (,mbt toon issues, want daar bestaat het forum grotendeels uit) blijf missen en dat ik met het dilemma zonnepanelen en hwz blijft zitten. Als die 2 nu naast elkaar zouden kunnen werken, dan ...................
Ongetwijfeld komen er dan weer aanbiedingen.
En wie weet is een combinatie dan wel werkbaar.
Ik zou met m'n nieuwe versie 3 op Toon met Toon Zon niet willen missen.
Heerlijk om die gele en blauwe grafieken te zien als een overlay en meteen inzicht te hebben hoe zon en net zich tegenover elkaar verhouden.
Dit is wat ik steeds wilde.
Nu de de scenes op de Slimme stekkers nog!!
Hopelijk tot ziens in januari 2016. Doe je best!
Reputatie 6
Badge +1
Komt best goed. Als ik nu hwz naast Toon kon gebruiken (zoals vroeger) en dat ook met zon, is er geen probleem........ Maar dat blijft een ongewissen isseu