Toon bij verhuizen | Eneco Community
beantwoord

Toon bij verhuizen

• 27 januari 2019
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Waarom kan je Toon niet meenemen als je gaat verhuizen? We hebben maandelijks betaald hiervoor en nu we gaan verhuizen kunnen we hem niet meer meenemen? Ik heb hier al over gebeld, maar dan is de conclusie dat je een nieuw abbonement met Toon moet afsluiten. Dat is toch zonde als je al een Toon hebt? Bovendien kunnen we hem toch als thermostaat in het nieuwe huis gebruiken?
icon

Beste antwoord door Brandje 27 januari 2019, 14:34

Volgens mij haal je wat zaken door elkaar heen.
Je betaalt nooit maandelijks vòòr een Toon®️.
Je betaalt hooguit een maandelijks abonnement voor uitbreidingen op Toon®️, zoals bv een App om hem op afstand te bedienen.

Uiteraard kan je Toon®️ wel meenemen naar je nieuwe adres. Eneco kan je dat uiterasrd niet verbieden.
Alleen daar dien je een fabrieksherstel te doen om hem weer op de nieuwe plek te kunnen gebruiken.
Dan is een abo nodig voor nieuwe activatiecode; dat abo kan je ook met een 3 maanden proef nemen😉

Je kan ‘m ook gewoon meenemen en daar klakkeloos als kale thermostaat aansluiten en niet verbinden met WiFi.
Bekijk origineel

1 Reactie

Volgens mij haal je wat zaken door elkaar heen.
Je betaalt nooit maandelijks vòòr een Toon®️.
Je betaalt hooguit een maandelijks abonnement voor uitbreidingen op Toon®️, zoals bv een App om hem op afstand te bedienen.

Uiteraard kan je Toon®️ wel meenemen naar je nieuwe adres. Eneco kan je dat uiterasrd niet verbieden.
Alleen daar dien je een fabrieksherstel te doen om hem weer op de nieuwe plek te kunnen gebruiken.
Dan is een abo nodig voor nieuwe activatiecode; dat abo kan je ook met een 3 maanden proef nemen😉

Je kan ‘m ook gewoon meenemen en daar klakkeloos als kale thermostaat aansluiten en niet verbinden met WiFi.

Reageer