beantwoord

Toon bij een 4 jarig contract?

Jorian
Hoi,

omdat het niet mogelijk is om elkaar telefonisch te bereiken, want wanneer ik in de wacht sta wordt er na 10 minuten opgehangen, en jullie mij bellen op momenten dat het niet uitkomt, doe ik het even via dit forum. 🙂

Op 26 juli ben ik door jullie gebeld. Jullie wilden mij bedanken want ik was een loyale klant en daarom kreeg ik gratis Toon aan de muur, met de maandelijke kosten van €3,- nog wat ofzo. Eigenlijk best grappig want ik ben nog maar twee jaar lid en heb een driejarig contract. Maar goed, wij zijn samen tot het besluit gekomen dat ik Toon kreeg.

De installatieafspraak moet nog steeds gemaakt worden, ik heb namelijk eerst nog toestemming van mijn woningbouw nodig, zelf wacht ik al meer dan een maand op antwoord. Gisteren had ik ze gebeld, maar wegens vakantieperiode konden ze niet doorgeven wanneer ik de toestemming zou ontvangen/überhaupt zou ontvangen.
Ondertussen proberen jullie mij te bellen om de afspraak te maken, maar dit kan ik dus helaas nog niet doen.

Maar goed, even naar de kern. Nu zie ik ineens reclames voorbij komen van Eneco: "Neem een 4-jarig contract en krijg gratis Toon aan je muur!" Ben namelijk erg benieuwd of ik ook een 4-jarig contract hebt gekregen? Zelf ga ik uit van niet, omdat hier niet over was gesproken toen jullie mij belden, maar ik wil het toch even zeker weten.

Alvast bedankt voor de antwoorden!
icon

Beste antwoord door EvavdZ16 augustus 2017, 08:42

@Jorian,

Welkom! 🙂

Lastig dat het niet is gelukt om elkaar telefonisch te bereiken. Goed dat je jouw vraag nu via deze weg stelt. We hebben je inderdaad een aanbod gedaan waarbij je Toon gratis ontvangt, dat klopt. Hierbij behoudt je het huidige 3-jarige contract. We zetten dit niet om naar een 4-jarig contract, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Zodra je weet of de woningbouw met de installatie akkoord gaat, kan je dit aan ons laten weten. Als het allemaal in orde is, neemt ons installatiebedrijf dan opnieuw contact met je op om een afspraak te maken.

Graag wil ik je erover informeren dat we sinds enige tijd een nieuw forum hebben, speciaal voor alle Toon-vragen. Voor verdere vragen kan je daar altijd terecht. Hieronder vind je de link:

https://forum.toon.nl/

Bekijk origineel
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Brandje
Reputatie 4
Badge+7
Omzetting van 3 jaar naar 4 jaar lijkt me sterk dat zouden ze duidelijk kenbaar gemaakt hebben.

Qua wbv doe je het uiteraatd perfect, maar ik zou er niet op wachten.
Gewoon Toon laten plaatsen; oude thermostaat bewaren en terug plaatsen bij opzegging huur.

Men denkt daar soms bij de wbv dat Toon schade zou kunnen aanbrengen aan de CV. Gewoon een kul-argument als ze dat ter bedde brengen.
EvavdZ
Reputatie 2
Badge+4
@Jorian,

Welkom! 🙂

Lastig dat het niet is gelukt om elkaar telefonisch te bereiken. Goed dat je jouw vraag nu via deze weg stelt. We hebben je inderdaad een aanbod gedaan waarbij je Toon gratis ontvangt, dat klopt. Hierbij behoudt je het huidige 3-jarige contract. We zetten dit niet om naar een 4-jarig contract, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Zodra je weet of de woningbouw met de installatie akkoord gaat, kan je dit aan ons laten weten. Als het allemaal in orde is, neemt ons installatiebedrijf dan opnieuw contact met je op om een afspraak te maken.

Graag wil ik je erover informeren dat we sinds enige tijd een nieuw forum hebben, speciaal voor alle Toon-vragen. Voor verdere vragen kan je daar altijd terecht. Hieronder vind je de link:

https://forum.toon.nl/