Toon beveiliging (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

Ik heb kleine kinderen en die spelen vaak met het scherm van toon.
Is er mogelijkheid om het doormiddel van een wachtwoord te beveiligen .
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Nee
Oké jammer bedankt .
Misschien een optie omdat via software toch aan te passen .
Reputatie 4
Badge +4
Tot die tijd misschien idee om Toon eventueel te verplaatsen? Of hoger op te hangen waar Kinderen er niet bij kunnen?

Ik ken het probleem hier ook kleine kinderen, maar Toon hangt hier dusdanig hoog dat hun er niet bij kunnen..
Toch raar dat het er niet in zit. Instellingen vergrendelen en enkel via de app toestaan zou softwarematig makkelijk moeten kunnen. Had een Nefit easy en daar werkte dit op deze manier. En hoog of laag ophangen haalt niets uit. Kleintjes zijn heel vindingrijk 🙂 Afleren kost heel wat geduld. Idee voor de softwarebouwers ?
Toon®️ hangt in woningen altijd op een standaard hoogte, zogenaamde oog-hoogte, kleine kinderen kunnen daar niet bij.
Worden ze groter dan is het een kwestie van opvoeden/leren!
Reputatie 4
Badge +5
Had vroeger Modelboten op de vensterbank, deze zijn inmiddels 38 jaar oud maar staan nu in een vitrine (gesierd met Hue licht) omdat volwassenen er niet vanaf kunnen blijven.
Mijn kinderen toen? Die kwamen er niet aan, dit ter illustratie dat ook kleine kinderen iets bij te brengen is op een vriendelijke manier natuurlijk.