Toon® bestaat 5 jaar! | Eneco Community
vraag

Toon® bestaat 5 jaar!

Toon®️ bestaat rond deze tijd 5 jaar; het 1e lustrum dus.
In mei 2012 werden volgens mij de eerste Toon®️s in de markt gezet. Zie ook onderstaande link.

https://www.mt.nl/business/energiebedrijf-wordt-hardwareleverancier/56163

De vraag is natuurlijk wordt er door Eneco nog iets bijzonders gedaan?
Ik hoorde al eerder dat men ideeën kon aangeven waarmee Toon®️ in de toekomst mee uitgebreid zou kunnen worden.
Sommigen forumleden hebben al een mail hieromtrent gekregen.
Zelf heb ik nog niets gehoord.

Dus Eneco/moderators hoe zit nu en wat zijn nu de plannen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

17 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Toon®️ bestaat rond deze tijd 5 jaar; het 1e lustrum dus.
In mei 2012 werden volgens mij de eerste Toon®️s in de markt gezet. Zie ook onderstaande link.

https://www.mt.nl/business/energiebedrijf-wordt-hardwareleverancier/56163

De vraag is natuurlijk wordt er door Eneco nog iets bijzonders gedaan?
Ik hoorde al eerder dat men ideeën kon aangeven waarmee Toon®️ in de toekomst mee uitgebreid zou kunnen worden.
Sommigen forumleden hebben al een mail hieromtrent gekregen.
Zelf heb ik nog niets gehoord.

Dus Eneco/moderators hoe zit nu en wat zijn nu de plannen?

Klopt Ton..
Ik heb laatste iets gelezen in de nieuwsbrief erover, je kan zelfs hue lampen ermee winnen.. Worden 25 ideeen uitgeloot, wie wint, wint ook set hue lampen..

Onderstaande stukje van de nieuwsbrief, die ik kreeg:

Oke Ricardo!
Bedankt voor de info.
Nou kijken of ik via een moderator nog aan een link kom.
Reputatie 7
Badge +7
Ton, jij hebt al zoveel ideeën geopperd. Jij verdient die set zonder mee te doen!
Ik heb hem al ingevuld trouwens. Tijd voor een nieuwe Toon. Nest en andere thermostaten zitten ook niet meer bij de eerste versie.
Inderdaad Ton!
Maar de huidige Toon®️ is ook niet Toon®️ 1; wij hebben Toon®️ 2; dus we zijn in verwachting van Toon®️ 3.
Vandaag maar eens afwachten of ik ook mee mag doen.....
Want een Email heb ik tot op heden niet gezien.....
Reputatie 6
Badge +4
Wat mij betreft komt er een mogelijkheid bij om je eigen weerstation in te kunnen stellen. Kan nu gelukkig via Domoticz, maar native zou mooi zijn.

En de mogelijkheid om de Toon te gebruiken zoals een tablet, dus van de muur af als je bepaalde instellingen wil doen.
Reputatie 7
Badge +8
Ik zou het mooi vinden als ik zo starters setje mocht winnen, maar ga er niet vanuit 😳..
Reputatie 5
Badge +3
Goed opgelet Ton, 5 jaar alweer bijna. Ik heb de link via pb naar je toegestuurd. Had je deze maand de nieuwsbrief niet ontvangen?
Goed opgelet Ton, 5 jaar alweer bijna. Ik heb de link via pb naar je toegestuurd. Had je deze maand de nieuwsbrief niet ontvangen?

Jazeker, want ik was het al in de gaten aan het houden en vermoedde dat jullie dat niet zomaar voorbij zouden laten gaan.
Helaas heb ik de nieuwsbrief niet ontvangen Kelly.

Op de pb heb jij al weer gereageerd en ik wacht nu even af op jouw verdere berichten.
Badge +5
@Kelly, ik heb je een pb gestuurd.
Reputatie 4
Badge +4
Nieuwsbrief? Ik heb nog nooit een nieuwsbrief ontvangen!
Reputatie 6
Badge +4
Nieuwsbrief? Ik heb nog nooit een nieuwsbrief ontvangen! Ik ook niet. Misschien staat er ergens een vinkje verkeerd.

Reputatie 7
Badge +7
@brandje,

Van harte gefeliciteerd!
Hoe lang is de draagtijd van een Toon?;)
Hoi Ton,

Verklaar je nader; wat bedoel je......?
Reputatie 7
Badge +7
Was een grapje, je vertelde 'dus we zijn in verwachting van Toon 3'
Hoi Ton,

Grapjes ben ik voor in hoor!?
Dat heb ik inderdaad gezegd, maar ik legde die link niet.
Het is weer helemaal duidelijk!

Overigens is het wel eens tijd dat Toon®️ 3 aangekondigd wordt, toch....
Reputatie 5
Badge +3
@WvdM,
Ik heb je instellingen gecontroleerd. Je hoort de nieuwsbrief wel te ontvangen. Ik heb intern aangekaart dat je de nieuwsbrief niet hebt gekregen met het verzoek deze zo mogelijk na te sturen.
Reputatie 4
Badge +4
Bedankt Kelly. Ik weet dat de instellingen goed zijn, toch krijg ik geen nieuwsbrief. Ik wacht hem wel af.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen