Toon app zonder Eneco energie contract | Eneco Community
beantwoord

Toon app zonder Eneco energie contract

  • 17 juni 2019
  • 46 reacties
  • 1575 Bekeken

Badge
goedemiddag

Ik probeer al enige tijd in te loggen in de Toon app , maar het wil niet lukken. Kan iemand hierbij helpen?

Mvgr Natascha
icon

Beste antwoord door Folkert 17 juni 2019, 18:34

@NataschaM

Ik heb dit uitgezet bij de beheerders van Mijn Eneco, deze moeten iets aanpassen zodat je weer gebruik kan maken van de app. Zodra we een terugkoppeling hebben ontvangen laten we het aan je weten via dit topic.
Bekijk origineel

46 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@Mariodrent

Ik zie in een ander topic dat het al is opgelost. Veel plezier met Toon.

Groeten, Tina
Badge
Ik heb een toon abonnement
Reputatie 7
Badge +6
@NataschaM

Ik heb dit uitgezet bij de beheerders van Mijn Eneco, deze moeten iets aanpassen zodat je weer gebruik kan maken van de app. Zodra we een terugkoppeling hebben ontvangen laten we het aan je weten via dit topic.
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik de Toon app wil gebruiken moet ik een mijn Eneco account hebben. Als ik een mijn Eneco account wil hebben moet ik een energie contract hebben. Ik heb alleen een Toon abonnement. Maar ik wil wel de Toon app gebruiken. Kunnen jullie dit mogelijk maken?
Reputatie 6
Badge +1
@vuiltje

Welkom op de community. Om een Mijn Eneco account aan te maken is een energiecontract niet noodzakelijk. Je kan om die reden alleen niet inloggen in Mijn Eneco. Als je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt aangemaakt kan je die gelijk gebruiken om in te loggen in de Toon app.

Gaat het lukken zo?

Groeten, Tina
@TinaC

Nee, ik heb al eens een account aangemaakt. Als ik inlog op Mijn Eneco krijg ik altijd het volgende bericht te zien:

Je kunt (nog) niet inloggen.

En als ik het op de Toon app probeer krijg ik de melding:
Dat ging niet helemaal goed. Heb je de juiste gegevens ingevuld?

Enig idee?
@vuiltje


I See 😜. Wel heel gek dat het inloggen op de app dan niet lukt. Ik zal je via een pb benaderen m.b.t. het delen van wat gevoelige informatie.

Groet. Urgel


@TinaC
@Urgel
@Folkert

Ok, inloggen op de app lukt nog steeds niet. Hoe gaan we verder vanaf hier?
Reputatie 6
Badge +1
@vuiltje

Het klopt dat je niet in Mijn Eneco kan inloggen. Dit komt omdat je geen energiecontract bij ons hebt. Ik zie dat het Toon abonnement gisteren pas is ingegaan. Probeer nu eens in te loggen in de Toon app?

Lukt het nu wel?
Reputatie 6
Badge +1
@vuiltje

Sorry dat het zo lang duurt. We zijn er nog mee bezig. Ik heb om een terugkoppeling gevraagd. Zodra we wat horen hoor jij het ook.

Groeten, Tina
Badge
Nogmaals de vraag wanneer dit opgelost is.
Graag nu met een uiterste datum, want ik geloof er niet meer in.
Reputatie 4
Badge
@NataschaM

We hebben je geduld op proef gesteld 😥. Het probleem is eindelijk opgelost. Je kan nu inloggen op de Toon app. De inloggegevens heb ik via een privé bericht naar je gestuurd.
Mijn excuses voor al het ongemak en bedankt voor je geduld.

Groet, Emel
@TinaC

Nee, het lukt nog steeds niet.
Reputatie 6
Badge +1
@vuiltje

Dat had ik niet verwacht. Ik ga het uitzoeken en kom hier morgen op terug.

Groeten, Tina
Reputatie 7
Badge +1
@vuiltje

Ik heb aan de achterkant een wijziging voor je aangebracht. Wil je nogmaals proberen om in te loggen? Verder ben ik benieuwd naar wanneer je het Mijn Eneco account hebt aangemaakt. Wil je laten weten als het is gelukt / wanneer je dit account hebt aangemaakt?

Groet. Urgel
@TinaC
@Urgel

Nee, lukt nog steeds niet.
Ik denk dat ik het halverwege juli heb aangemaakt.
Reputatie 7
Badge +6
@vuiltje

Dank voor het melden. Wij hebben het gemeld bij de beheerders van Mijn Eneco. We laten het aan je weten zodra dit is opgelost.
Reputatie 7
Badge +6
@vuiltje

Wil je nu nog eens proberen in te loggen? Ik hoor graag van je of het nu wel lukt.
@TinaC
@Urgel
@Folkert

Okay, volgens mij zijn we een stapje verder.
Ik kan nu inloggen bij "Mijn Eneco".
Ik kan nog steeds niet inloggen op de Toon app.
Reputatie 7
Badge +1
Goedemorgen @vuiltje

Het ziet ernaar uit dat we steeds dichter bij de oplossing komen 💪🏾. Wil je voor nu de Toon app verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen met dezelfde gegevens die je gebruikt voor het inloggen op Mijn Eneco? Ik hoor graag wat hier het resultaat van is.

Groet. Urgel
@TinaC
@Urgel
@Folkert

Heb ik zojuist geprobeerd, maar resultaat is nog steeds hetzelfde.

Toon App:
"Dat ging niet helemaal goed. Heb je de juiste gegevens ingevuld?"
Reputatie 7
Badge +1
@TinaC


@Urgel


@Folkert



Okay, volgens mij zijn we een stapje verder.Ik kan nu inloggen bij "Mijn Eneco".Ik kan nog steeds niet inloggen op de Toon app


@vuiltje

Ik kom graag terug op bovenstaande. Hier geef je aan dat je kan inloggen op "Mijn Eneco". Dit is niet mogelijk als je geen elektriciteit en gas afneemt van Eneco. Ook zie ik dat er nog geen inloggegevens zijn aangemaakt. Heb je een screenshot van wat je bedoelt met "Ik kan nu inloggen bij Mijn Eneco"

Groet, Urgel
@TinaC
@Urgel
@Folkert

Toch is het zo.😁
En ik heb half juli een account aangemaakt en ik kan er sinds gister inloggen (zie paar berichtjes terug).
Hieronder de screenshots.

Badge
Hi.

de ToonOpAfstand app werkt alleen met Eneco contract en/of Toon abonnement(a 4,50e per maand) als je geen klant bent bij Eneco.

ben je wel klant bij Eneco en/of heb je een Toon abonnement?
Badge
H Chantal,

Al enig nieuws , dit duurt al best lang
.
Ik heb een toon abonnement
Hoi Natascha,

Heb je dit topic gelezen?:

https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/problemen-met-inloggen-in-mijn-eneco-eneco-app-of-toon-app-lees-dit-topic-eerst-20468

Gebruik eventueel het daar genoemde E-mail adres daar, zij helpen je ook verder.

Reageer