Toon app zonder Eneco energie contract | Eneco Community
vraag

Toon app zonder Eneco energie contract


Badge
goedemiddag

Ik probeer al enige tijd in te loggen in de Toon app , maar het wil niet lukken. Kan iemand hierbij helpen?

Mvgr Natascha

15 Reacties

Badge
Hi.

de ToonOpAfstand app werkt alleen met Eneco contract en/of Toon abonnement(a 4,50e per maand) als je geen klant bent bij Eneco.

ben je wel klant bij Eneco en/of heb je een Toon abonnement?
Badge
Ik heb een toon abonnement
Ik heb een toon abonnement
Hoi Natascha,

Heb je dit topic gelezen?:

https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/problemen-met-inloggen-in-mijn-eneco-eneco-app-of-toon-app-lees-dit-topic-eerst-20468

Gebruik eventueel het daar genoemde E-mail adres daar, zij helpen je ook verder.
Reputatie 6
Badge +1
Hi @NataschaM

Welkom op het forum. Leuk dat je ons gevonden hebt ! Voeg je klantnummer toe aan je profiel, dan kijk ik graag voor je na of het abonnement goed in het systeem staat.

Groeten Chantal
Badge
Ik heb een toon abonnement

Heb je de Eneco Toon klantenservice al eens gebeld? Die kunnen ook zaken nakijken voor je. 🙂
Voordat soort zaken bellen is zonde van de belkosten.
Via het forum gaat dat net zo makkelijk en zonder bel kosten en een moderator zet e.e.a. voor je in werking.
Reputatie 7
Badge +6
@NataschaM

Wat is de melding die je krijgt wanneer je probeert in te loggen op de Toon app?
Badge
Dat ik geen eneco klant ben en dat ik eerst energie moet afnemen
Reputatie 7
Badge +6
@NataschaM

Ik heb dit uitgezet bij de beheerders van Mijn Eneco, deze moeten iets aanpassen zodat je weer gebruik kan maken van de app. Zodra we een terugkoppeling hebben ontvangen laten we het aan je weten via dit topic.
Badge
Weten jullie al iets meer?
Reputatie 6
Badge +1
@NataschaM

We zijn intern nog bezig met het zoeken naar een oplossing. We houden je op de hoogte!

Groeten Chantal
Badge
H Chantal,

Al enig nieuws , dit duurt al best lang
.
Reputatie 7
Badge +6
@NataschaM

Excuses, dit hoort helemaal niet zo lang te duren. Ik heb mijn collega's gevraagd dit met spoed op te lossen voor je.

Groet,

Folkert
Badge
Nogmaals de vraag wanneer dit opgelost is.
Graag nu met een uiterste datum, want ik geloof er niet meer in.
Reputatie 4
Badge
@NataschaM

We hebben je geduld op proef gesteld 😥. Het probleem is eindelijk opgelost. Je kan nu inloggen op de Toon app. De inloggegevens heb ik via een privé bericht naar je gestuurd.
Mijn excuses voor al het ongemak en bedankt voor je geduld.

Groet, Emel

Reageer