Toon app werkt niet | Eneco Community
vraag

Toon app werkt niet

• 1 februari 2019
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

Badge +1
Ik heb een werkende Toon, een abonnement op Toon (zonder energie van eneco) en de app geinstalleerd. Toch werkt mijn inlog niet, deze geeft aan het pas werkt als ik stroom en of gas van ze afneem...
Volgens de website zou de app icm het Toon abonnement gewoon moeten werken. Iemand de oplossing?

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@michielverheul

De melding dat je stroom of gas moet afnemen, komt voor zover ik weet alleen te voorschijn bij de Mijn Eneco app. Weet je zeker dat je op de app ''Toon'' probeert in te loggen? De Mijn Eneco app kun je namelijk om deze reden niet gebruiken. Wel dien je op Mijn Eneco je inlog te maken voor Toon. Ik hoor graag van je of het gelukt is.
Badge +1
@michielverheul

De melding dat je stroom of gas moet afnemen, komt voor zover ik weet alleen te voorschijn bij de Mijn Eneco app. Weet e zeker dat je op de app ''Toon'' probeert in te loggen? De Mijn Eneco app kun je namelijk om deze reden niet gebruiken. Wel dien je op Mijn Eneco je inlog te maken voor Toon. Ik hoor gaag van je of het gelukt is.

opeens lijkt het wel te werken! Prima, niets meer aan doen!
Ik houd de melding dat ik gas of stroom moet afnemen als ik mijn Eneco probeer aan te maken. Hoe is dit te omzeilen?
Reputatie 4
Badge
@isaac proton

Welkom op de Eneco Community!
Heb je in dit geval ook levering van stroom en gas via Eneco? Zou je in dit geval je klantnummer kunnen aanvullen in je profiel, dan kijk ik graag met je mee op afstand waarom je deze melding krijgt.

Ik hoor graag van je.

Groet,
Emel
het is inmiddels gelukt. dank je wel voor je reactie!
Reputatie 4
Badge
@isaac proton

Fijn om te lezen dat het is gelukt. Jij bedankt voor je medewerking!

Groet,
Emel

Reageer