Toon App toont niet meer recente waardes | Eneco Community

Toon App toont niet meer recente waardes

• 1 oktober 2016
  • 14 reacties
  • 491 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Sinds enkele dagen lijkt de Toon App (Android telefoon) niet meer zijn waardes te updaten in het hoofdscherm. Doorklikken naar de grafieken klopt het allemaal wel dus de data komt wel binnen bij Eneco.
Bijv. gas verbruik 0,23m3 in het hoofdscherm maar zeker rond de 0,7m3 als ik in de grafiek kijk in de App. Ook op de Toon zelf is het 0,7m3.
Evenals temperatuur. De Toon zelf geef momenteel 23 graden in de woonkamer, de toon app geeft al een paar dagen 24 graden in de woonkamer.
Slimmestekkers bedienen werkt wel...

Meer mensen hier last van?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

14 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@I. Ybema

Welkom op de community en bedankt voor het melden van dit issue. Ik ben het een aantal keren tegengekomen, maar ik laat dit graag even nakijken door onze softwarebeheerders. Ik hoor graag van je.

Groet,

Folkert
Reputatie 6
Badge +3
Probleem lijkt opgelost te zijn. Nu weer goede waardes. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +6
@I. Ybema

Goed om te lezen! Mocht dit onverhoopt nogmaals optreden dan hoor ik het graag!
Reputatie 6
Badge +3
Het is weer stuk sinds vrijdagmiddag.
Heb sinds gisteren Toon. Alles ging goed tot gisteren avond laat. De Toon app geeft geen update meer. Kan wel alles bedienen maar temp op app klopt niet met temp op Toon zelf. Jammer. Wilde juist even alles uitproberen.
Heb sinds gisteren Toon. Alles ging goed tot gisteren avond laat. De Toon app geeft geen update meer. Kan wel alles bedienen maar temp op app klopt niet met temp op Toon zelf. Jammer. Wilde juist even alles uitproberen.

Zie de andere topic's er loopt een storing!
ook hier problemen met toon app.

op afstand niet meer te bedienen en geeft constant zelfde temp. aan
Hallo ik heb ook problemen met toon app laatte dagen doet ie het biet krijg een driehoek met der in uitroep teken en een vlammetje der bij ik kan niks meer zien of de verwarming hoog zetten of laag wanneer word er aan gewerkt please doe het sbel kan ik een reactie terug krijgen hoe het komt
Reputatie 5
Badge +5
@ W.H.J Hamers en V. Lale

Bedankt voor jullie bericht. Er is inderdaad een storing gaande sinds vrijdag.

Voor meer info zie topic: https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/storing-servicecenter-09-10-2016-update-1059-11959

Groet,

Erica
Mijn mobiel geef aan geen contackt met internet .raar want verder doe alles het wel met internet .
Hier ook weer in de hobbel. Was even goed en dan weer mis.
Tis gewoon knudde steeds met toon
Ja stook seizoen net bezig en nu weer die ellende.
Weet er alles van en maar reclame maken dat het zo goed produckt is