Toon app logt wel in maar geen data | Eneco Community
beantwoord

Toon app logt wel in maar geen data

• 11 september 2019
  • 12 reacties
  • 412 Bekeken

Ik kan netjes inloggen op de Toon app maar vervolgens blijft het scherm laden. Ik kan wel via het menu naar de Boiler Check, Graphs of naar Program. De rest doet het niet. Herinstalleren van de app is al geprobeerd zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door TinaC 11 september 2019, 18:45

@Marjov1960

Het herstarten van Toon en het legen van de cache van de app kan het probleem oplossen. Herstart Toon door de stekker van de ketelmodule er 1 minuut uit te halen. Is de smartphone ook een iPhone? Sinds iOS11 is het namelijk ook mogelijk om de cache van de app op te schonen op een iPhone en/of iPad. Ga naar Instellingen > Algemeen > iPhone-opslag > Tik de Toon app aan > Druk daarna op 'Ruim op'.

Kan je doorgeven als dit gelukt is?

Groeten, Tina
Bekijk origineel

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@mvdende

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Heb je ook al de cache proberen te legen van de Toon app? Ik verneem graag of dat verbetering brengt.

Groet,

Folkert
Bedankt voor je suggestie. Geprobeerd maar probleem blijft. Had de apo ook al verwijderd en opnieuw erop gezet zonder resultaat.
Reputatie 6
Badge +2
@mvdende

Heb je na het opnieuw installeren van de app ook de Toon opnieuw herstart? De beste manier is door de stekker van de ketelmodule er 1 minuut uit te halen. Kan je doorgeven of dit gelukt is?

Groeten, Tina
Reputatie 2
Badge +1
Goedenavond
Mijn man en ik hebben het zelfde probleem.
Toon app werkt niet meer op de smartphone en ipad.
Zowel thuis niet als elders.
We krijgen allebei het beginscherm niet te zien. Deze blijft hangen.
Toon werk zelf goed WiFi is goed.
Apps opnieuw geïnstalleerd maar helaas .
Hoe kunnen we dit oplossen.
Alvast bedankt
gr Marjov
Reputatie 6
Badge +2
@Marjov1960

Het herstarten van Toon en het legen van de cache van de app kan het probleem oplossen. Herstart Toon door de stekker van de ketelmodule er 1 minuut uit te halen. Is de smartphone ook een iPhone? Sinds iOS11 is het namelijk ook mogelijk om de cache van de app op te schonen op een iPhone en/of iPad. Ga naar Instellingen > Algemeen > iPhone-opslag > Tik de Toon app aan > Druk daarna op 'Ruim op'.

Kan je doorgeven als dit gelukt is?

Groeten, Tina
Soms kun je best lomp zijn 😉 Net de Toon zelf herstart en voilla...alles werkt weer als een zonnetje.
Reputatie 6
Badge +2
@mvdende

Bedankt voor het compliment 🤣 Ik ben blij dat het nu goed werkt.

Fijne avond.

Groeten, Tina
Reputatie 2
Badge +1
Goedenavond.
Kan je het ook resetten op de toon toestel of moet het bij de ketel boven zijn?
Gr Marjo
Reputatie 6
Badge +2
@Marjov1960

Je kan Toon ook op de display resetten maar uit ervaring geeft het stroomloos maken van de ketelmodule een beter effect.Je kan de reset knop rechts onder gebruiken of herstarten via Menu > Instellingen > Software > Toon herstarten.
Reputatie 2
Badge +1
Goedenavond
We hebben het gereset via de ketel.
Nu zien we wel weer alles maar het registreert geen stroom. Ook niet op de Toon zelf.

Steker lag er uit. Nu werk alles weer perfect
Bedankt voor jullie adviezen
gr Marjov
Reputatie 7
Badge +6
@Marjov1960

Registreert je Toon nu nog steeds geen stroom of werkt het inmiddels al weer?

Groet,

Folkert
Reputatie 2
Badge +1
Goedemiddag
alles werkt weer prima.
Dank jullie wel voor jullie meedenken.
gr Marjov

Reageer