Toon app geen connectie met Mijn Eneco | Eneco Community
vraag

Toon app geen connectie met Mijn Eneco

• 9 november 2016
  • 18 reacties
  • 573 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
@Allen

We krijgen meldingen binnen dat de app geen connectie kan maken met Mijn Eneco, dit is gemeld en er wordt gewerkt aan een oplossing.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

18 Reacties

Reputatie 3
Badge
@Allen

Bij deze sluit ik dit topic, dit specifieke probleem met het inloggen op de app is opgelost.

Folkert, zou je dan svp antwoord willen geven in dit topic
https://forum.eneco.nl/actueel-87/waar-blijft-de-toelichting-eneco-over-de-recente-storing-12649
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Bij deze sluit ik dit topic, dit specifieke probleem met het inloggen op de app is opgelost.
Badge +2
Wordt er zo langzamerhand beetje moe van betaal er € 3,50 per maand voor en dan werkt Toon weer eens niet en compensatie van Eneco ho maar
Op dit moment geeft hij nog steeds de verkeerde verbruiksstanden aan op de Toon verbruik gas 1,46 en met de app is het 3,80 temperatuur scheelt ook 2 graden Graag oplossing die werkt voor alles !!
Reputatie 7
Badge +6
@blackie

De oorzaak van de storing lag aan de connectie tussen de Toon app en Mijn Eneco, dit is staat los van andere meldingen van de afgelopen weken. Dit probleem is gisteravond ontstaan en vannacht opgelost.
Reputatie 2
Badge
@Folkert.. dit is wel de makkelijkste oplossing om dit zo te zeggen.. geef eens een keer aan wat de oorzaak is en niet van het is opgelost...
Reputatie 2
Badge +1
Ik krijg nog steeds de melding: Data ophalen mislukt. Al een paar dagen kreeg ik geen nieuwe standen op Toon app.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Als het goed is moet de app het bij iedereen weer doen.
Alles gedaan toon gereset module eruit gehad nieuwe update toon gedaan wachtwoord veranderd. App geeft nog steeds aan kan niet inloggen met Mijn Eneco. Fixen
Weerbericht en verkeer werkt ook niet op toon. Weer precies hetzelfde als 3 vorige keren. Wat is er toch steeds aan de hand.
Wat een gedoe weer. En daar betaal je dan iedere maand voor. Het wordt tijd dat Eneco dat eens compenseert.
Kan geen verbinding maken met toon gisteravond nog wel en nu voor de zoveelste keer niet geeft aan kan geen verbinding maken met mijn eneco. Fixen graag.
Vandaag Toon geïnstalleerd, app heeft thuis even gewerkt. Wil nu op afstand bedienen, geen contact met mijn eneco. Waar ben ik aan begonnen.
Hoe lang gaat het nog duren??
Ik wordt ook zo moe van al die storingen bij toon. Dit is alweer de zoveelste storing. Is het zo moeilijk om de ap stabiel te laten lopen? In 1 maand al 3 storingen!!!
Ik word een beetje moe van al die storingen. Koop je een Toon voor het gemak kun je niet inloggen. DRAMA.
Waarom kan ik ton niet bedien met de app. Vraagt steeds wachtwoord
Reputatie 2
Badge
De oplossingen zijn net zo echt als sinterklaas
Inderdaad, zowel tablet als phone "Geen verbinding met het Service Center".

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen