Toon APP downloaden met buitenlandse Konto | Eneco Community
beantwoord

Toon APP downloaden met buitenlandse Konto

• 11 januari 2019
  • 11 reacties
  • 367 Bekeken

Badge
Ik kan met mijn buitenlandse Konto (Zwitserland) de gratis Toon App niet downloaden om Toon in Nederland te bedienen. waarom is deze APP niet overal te downloaden?
icon

Beste antwoord door Glenn 11 januari 2019, 11:21

Ik kan met mijn buitenlandse Konto (Zwitserland) de gratis Toon App niet downloaden om Toon in Nederland te bedienen. waarom is deze APP niet overal te downloaden?Deze App is idd overal te downloaden, maar wel met een Ned mobiel.

Ook met een buitenlands toestel kan dit ;)
Het enige wat ervoor wel gedaan moet worden is de instellingen van de app store zelf aanpassen naar Nederland zodat de app zichtbaar is. Wat ik wel vreemd vind is inderdaad dat zelfs als de app gratis is je hem niet kan downloaden, ook al heb je een buitenlands Konto (rekeningnummer).

Heb je toevallig ook een Nederlands rekeningnummer die je (tijdelijk) kan invoeren?

Groet,
Glenn
Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Michel Kandel

Welkom op de Toon Community!
De app zou je moeten kunnen downloaden, dus dat is wel vreemd dat je hier tegenaan loopt. Ik ben dan naar een aantal dingen benieuwd.

• Zie je de app niet of kun je hem alleen niet downloaden?
  • Je hebt het over een buitenlandse Konto. Is je telefoon ook buitenlands of zijn de settings zo aangepast dat deze op een ander land staan ingesteld?

Laat je het me even weten?
TIP: vul je klantnummer aan in je profiel, dan kunnen we ook eventueel meekijken indien er zaken zijn die we op afstand in moeten zien

Groet,
Glenn
Badge
Ik zie hem niet, kan hem ook niet downloaden. Buitenlands Mobieltje. Kan weliswaar naar de App-Store NL gaan, daar zie ik de APP, kann deze echter niet downloaden vanwege buitenlands Konto (ook al is hij gratis).
Ik kan met mijn buitenlandse Konto (Zwitserland) de gratis Toon App niet downloaden om Toon in Nederland te bedienen. waarom is deze APP niet overal te downloaden?
Deze App is idd overal te downloaden, maar wel met een Ned mobiel.
Reputatie 5
Badge

Ik kan met mijn buitenlandse Konto (Zwitserland) de gratis Toon App niet downloaden om Toon in Nederland te bedienen. waarom is deze APP niet overal te downloaden?Deze App is idd overal te downloaden, maar wel met een Ned mobiel.

Ook met een buitenlands toestel kan dit ;)
Het enige wat ervoor wel gedaan moet worden is de instellingen van de app store zelf aanpassen naar Nederland zodat de app zichtbaar is. Wat ik wel vreemd vind is inderdaad dat zelfs als de app gratis is je hem niet kan downloaden, ook al heb je een buitenlands Konto (rekeningnummer).

Heb je toevallig ook een Nederlands rekeningnummer die je (tijdelijk) kan invoeren?

Groet,
Glenn
Badge
Het is precies zoals je zegt, maar zover was ik zelf al. Ook een gratis APP kan men niet downloaden met een buitenlands Konto.
Het is precies zoals je zegt, maar zover was ik zelf al. Ook een gratis APP kan men niet downloaden met een buitenlands Konto.
Is het mogelijk dat je het ook met een Ned simkaart probeert?
Badge
Die heb ik niet, omdat ik in Zwitserland woon..
Die heb ik niet, omdat ik in Zwitserland woon..
Dat begreep ik, maar ik doelde op via een kennis enz.
Ik weet niet of je Android hebt, maar apk bestanden zijn soms ook op andere plekken te downloaden en dan alsnog te installeren.

https://www.apkmonk.com/app/com.afrogleap.eneco.myeneco/
Badge
Ich heb een IPhone, als je hiervoor ook een oplossing hebt... graag!
Helaas dan dient de  Iphone®️ gejailbreakt te zijn. Dat deed ik vroeger altijd.
Dat komt tegenwoordig niet veel meer voor. 😢
bevindt u zich in de beperkte regio? Ik vond de app op apknite store

Reageer