Toon app deel van abonnement? | Eneco Community

Toon app deel van abonnement?

• 3 februari 2017
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8
Toon abbonement betaal je niet om de verwarming op afstand te bedienen. Deze discussie heb ik eerder gehad met Rodney.

[4-12-2016 12:33] Eneco: Je mag ook verwachten dat de app het naar behoren doet, jammer genoeg geef je aan dat dat nu niet zo is. De 3,50 euro betaal je niet zozeer voor de app maar voor de primaire functies van Toon zelf. Ik begrijp je vraag naar een vergoeding maar kan je geen compensatie aanbieden voor een storing aan Toon op Afstand.
[4-12-2016 12:35] Ricardo: Dan ga ik deze case voorleggen bij de Consumentenbond.. Die 3,50 is mede ook de app Toon op Afstand.. Sorry Rodney, maar ik verwacht gewoon enige compensatie..
[4-12-2016 12:42] Eneco: De App Toon op Afstand is gratis, daar betaal je niet voor. Ik kan me los daarvan jouw gevoel hierbij indenken maar heb hier geen ander antwoord op.
[4-12-2016 12:54] Ricardo: Als ik het abonnement niet heb, zijn de stekkers toch ook niet te bedienen op Afstand?
[4-12-2016 12:58] Eneco: Dat klopt.

Je betaald wel om de stekkers te bedienen..

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Toon abbonement betaal je niet om de verwarming op afstand te bedienen. Deze discussie heb ik eerder gehad met Rodney.

Die je nog zelf moet bedienen ook.... wie is er nu slim, de slimme stekker of de bediener ervan.
De stekker in ieder geval niet. :?

[4-12-2016 12:33] Eneco: Je mag ook verwachten dat de app het naar behoren doet, jammer genoeg geef je aan dat dat nu niet zo is. De 3,50 euro betaal je niet zozeer voor de app maar voor de primaire functies van Toon zelf. Ik begrijp je vraag naar een vergoeding maar kan je geen compensatie aanbieden voor een storing aan Toon op Afstand.
[4-12-2016 12:35] Ricardo: Dan ga ik deze case voorleggen bij de Consumentenbond.. Die 3,50 is mede ook de app Toon op Afstand.. Sorry Rodney, maar ik verwacht gewoon enige compensatie..
[4-12-2016 12:42] Eneco: De App Toon op Afstand is gratis, daar betaal je niet voor. Ik kan me los daarvan jouw gevoel hierbij indenken maar heb hier geen ander antwoord op.
[4-12-2016 12:54] Ricardo: Als ik het abonnement niet heb, zijn de stekkers toch ook niet te bedienen op Afstand?
[4-12-2016 12:58] Eneco: Dat klopt.

Hoi Ricardo,

Eigenlijk vind ik het een rare reactie van Eneco.
Het staatje wat ik vaak even hier plaatst geeft toch zeer duidelijk aan wat wel en niet in het abo zit.
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden

Ik heb van je reactie een apart topic gemaakt, zodat we in het topic waar deze reactie oorspronkelijk was geplaatst on topic kunnen blijven. De Toon app is een onderdeel van het abonnement, wat Rodney hier op 5 december probeerde te zeggen is dat je niet alleen abonnement betaalt voor de Toon app maar voor alle functies zoals hier beschreven. Excuses dat dat niet duidelijk is overhekomen.