Toon abonnement opzeggen | Eneco Community
beantwoord

Toon abonnement opzeggen

Toon eerste bericht

57 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@R.faber,

Jammer om te vernemen! Maar uiteraard maak ik dat in orde. Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel en mij een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan ga ik verder met het opzeggen van het Toonabonnement. De einddatum is 11-01-2018 omdat er 1 maand opzegtermijn is.
Reputatie 3
Badge +3
Graag mijn abonnement op Toon met ingang van heden ( 30-01-2018 / 10.25 uur) stopzetten. Dus februari 2018 nog abonnement. Graag bevestiging via dit bericht of via e-mail. groet
Reputatie 5
Badge +3
Graag mijn abonnement op Toon met ingang van heden ( 30-01-2018 / 10.25 uur) stopzetten. Dus februari 2018 nog abonnement. Graag bevestiging via dit bericht of via e-mail. groet

Wat jammer! Ik heb het Toon abonnement voor je stopgezet. De einddatum is dan 2 maart 2018. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey
Reputatie 3
Badge +3
[quote=Audrey]. De einddatum is dan 2 maart 2018. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey

Ik dacht dat er een opzegtermijn van 1 maand was? Ik krijg nu op Toon bericht ( 11.27 uur) dat mijn abonnement nu al is stopgezet? Dat zou toch pas gebeuren op 2 maart? Toon is misschien een goed product maar administratief laat het bij Eneco toch wel wat te wensen over 😂 .
Reputatie 3
Badge +3
Is er een reactie te vernemen op mijn laatste bericht?
Reputatie 3
@Arno01,

Excuses! Mijn collega heeft per ongeluk het toon abonnement per direct stopgezet. Hopelijk vind je dit niet erg?
Reputatie 3
Badge +3
Terwijl er toch een maand opzegtermijn bestaat? Maar goed we laten het maar zo en kan ik mijn opgebouwde grafieken niet meer teruglezen. Jammer. Geeft mij wel de zekerheid dat er over februari geen abonnement meer betaald behoeft te worden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen