Toon abonnement opzeggen | Eneco Community
beantwoord

Toon abonnement opzeggen



Toon eerste bericht

57 Reacties

Reputatie 3
Beste @spykie1968,

Wat jammer dat je Toon wilt opzeggen. De verhoging gebruiken wij voor het introduceren van de nieuwe diensten die dit najaar uitkomen. Je krijgt er dus zeker wat voor terug! Zoals @Brandje al heeft aangegeven blijft Toon hangen en kan je hem blijven gebruiken als thermostaat.

Ik heb je opzegging per 29 september 2017 verwerkt. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groet,

Sabrina
Reputatie 1
Beste Eneco medewerker,

Graag wil ik via deze weg mijn Toon abonnement opzeggen aangezien het online formulier niet werkt (bij mij).

Alvast bedankt voor uw reactie.
Reputatie 2
Badge
Denk dat er heel veel mensen tegelijk dat formulier proberen in te vullen.... 😂
Reputatie 7
Badge +4
Dag @Miwcdk,

Welkom op de Toon Community! Jammer dat je er voor hebt gekozen het Toon abonnement stop te zetten. Ik heb de beëindiging per 30 september verwerkt. Mag ik uit nieuwsgierigheid nog vragen wat hier de reden achter is?

Groet, Denise
Reputatie 1
Dag @Miwcdk,

Welkom op de Toon Community! Jammer dat je er voor hebt gekozen het Toon abonnement stop te zetten. Ik heb de beëindiging per 30 september verwerkt. Mag ik uit nieuwsgierigheid nog vragen wat hier de reden achter is?

Groet, Denise


Beste Denise,

Bedankt voor je antwoord. De afgelopen tijd veel geleerd veel geleerd van ons verbruik en daarmee kunnen besparen. De app toon op afstand heb ik zelde gebruikt en de abonnements verhoging was voor mij de trigger om actie te ondernemen.
Ik zou graag mijn abonnement voor
aanvullende diensten willen opzeggen per direct met 1 maand opzeg termijn, want het heeft nu totaal geen nut meer en ik vind het te duur neem Je zonne panelen en kan niets zien op je toon of je moet er weer extra voor betalen niet dus dan maar alleen een thermostaat dus hierbij zeg ik op
De Toon opzeggen kan niet.
Die is gewoon je eigendom.

Bedoel je niet dat je het abonnement voor aanvullende diensten op Toon, wat €4,50 per maand kost, wilt opzeggen?

Als je dit bedoelt geef dan ook nog even aan per wanneer; er zit een opzegtermijn van 1 maand aanvast.
Ja dat bedoel ik , zal het even veranderen Thx
Ik zou graag mijn abonnement voor
aanvullende diensten willen opzeggen per direct met 1 maand opzeg termijn, want het heeft nu totaal geen nut meer en ik vind het te duur neem Je zonne panelen en kan niets zien op je toon of je moet er weer extra voor betalen niet dus dan maar alleen een thermostaat dus hierbij zeg ik op
hoop dat jullie het zien (deze topic)
Reputatie 3
@ Davith,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je de abonnementskosten voor Toon wilt stopzetten.
Vanwege het opzegtermijn van één maand heb ik de abonnementskosten per 19 november 2017 voor je stopgezet.
Wanneer je nog andere vragen hebt dan horen we die graag.

Groet, Sabrina
Het blijkt dat mijn abbo op Toon niet opgezegd is tegelijk met mijn opzegging als klant van Eneco. Mijn inloggegevens werken niet meer.

Wie kan mijn abbo nu opzeggen?
Reputatie 7
Badge +8
Nog even geduld hebben tot morgen, dan kan vast 1 van de moderators, jou aanvraag in orde maken of nakijken! 😉
Het blijkt dat mijn abbo op Toon niet opgezegd is tegelijk met mijn opzegging als klant van Eneco. Mijn inloggegevens werken niet meer.

Wie kan mijn abbo nu opzeggen?


Dat is geen automatisme, omdat een energiecontract en een abo op Toon 2 verschillende zaken zijn.
Je Toon is namelijk incl dat abo bij een nieuwe leverancier dan blijvend te gebruiken.
Zoals mAiden al meldt zal een moderator dit morgen wel oppakken.
Staat je (oude) klantnummer wel in je profiel van dit forum vermeldt?
Reputatie 7
Badge +4
Dag @versteegh,

Welkom op de Toon community! Ik heb je Toon abonnement stopgezet per 29 november. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan lezen we ze graag terug.

Groet, Denise
bedankt.
Reputatie 7
Badge +8
Dag @versteegh,

Welkom op de Toon community! Ik heb je Toon abonnement stopgezet per 29 november. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan lezen we ze graag terug.

Groet, Denise


@versteegh

Zoals je ziet is het allemaal geregeld nu door @Denise 😀
Ik heb mijn eneco abonnement gestopt, echter blijft de toon acceptgiro doorlopen. Graag wil ik deze stoppen! Waar moet ik hiervoor zijn en hoe moet ik de toon retourneren?
Toon acceptgiro doorlopen? Hoe bedoel je dat?
Toon is van af dag 1 je eigendom......; je huurt Toon namelijk niet.

Bedoel je soms het abo op Toon voor extra uitbreidingen?
Daar zit een opzegtermijn van 1 maand op.
Badge +2
Ik heb mijn eneco abonnement gestopt, echter blijft de toon acceptgiro doorlopen. Graag wil ik deze stoppen! Waar moet ik hiervoor zijn en hoe moet ik de toon retourneren?

retourneren hoeft niet, Toon is uw eigendom.

Je kan hem evt. nog als eenvoudige thermostaat gebruiken.
Anders gewoon verkopen.
Krijg nog maandelijk 3,95 euro een acceptgiro van eneco voor de toon. Wist niet dat het een eigendom is. Dan is het enkel het abonnement toon stoppen. Raar dat dit niet automatisch gaat met de opzegging energie.
Badge +2
Krijg nog maandelijk 3,95 euro een acceptgiro van eneco voor de toon. Wist niet dat het een eigendom is. Dan is het enkel het abonnement toon stoppen. Raar dat dit niet automatisch gaat met de opzegging energie.

Je kan de Toon (app) namelijk ook gebruiken icm. een andere energieleverancier.
Krijg nog maandelijk 3,95 euro een acceptgiro van eneco voor de toon. Wist niet dat het een eigendom is. Dan is het enkel het abonnement toon stoppen. Raar dat dit niet automatisch gaat met de opzegging energie.

Nee, dat is niet raar, het zijn 2 aparte zaken; een energiecontract en een abo op Toon.
Ze staan dus totaal los ban elkaar.

En de laatste, het abo dus, dat nemen sommige mee als ze gaan overstappen. Want de Toon doet het bij een nieuwe leverancier ook prima.
Reputatie 5
Goedemorgen @Hoeksema,

Leuk dat je je hier meld op onze Community. Welkom!

Ik zie dat je onlangs bent overgestapt van leverancier, dat vond plaats op 20-09-2017. Het abonnement op Toon loopt dan gewoon door en je kan gebruik blijven maken van Toon.
Een collega heeft een aantekening achtergelaten dat tijdens het doorverbinden de verbinding verbrak. Wellicht was je nog ergens mee bezig? Het opzeggen van het abonnement wellicht?

Wil je het abonnement alsnog opzeggen dan verneem ik dat hier graag van je.

Groet, Vincent
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Hier kun je lezen op welke manieren Toon abonnement opgezegd kan worden. Je maakt dan geen gebruik meer van de slimme functies op Toon, waaronder de app. Wel kun je Toon blijven gebruiken als thermostaat.
Gezien de website de laatste tijd altijd wind tegen heeft wil ik bij deze graag mijn abonnement voor de toon opzeggen. Graag zie ik een berichtje terug bij goed ontvangst van dit bericht.
Met vriendelijke groet,
Rianne

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen