beantwoord

Toon Abbonnement

In mijn nieuwe woning hangt een Toon. Hoe kan ik een abonnement hiervoor afsluiten (ik heb een contract bij Eneco)
icon

Beste antwoord door EvavdZ 21 maart 2016, 13:20

@R.P. Dy Parand,

Welkom op onze Community! 🙂

Goed dat je een abonnement voor Toon wil aanvragen! Dan krijg je toegang tot de diverse functies die Toon biedt. We moeten telefonisch wat voorwaarden met je doornemen, voordat we het abonnement kunnen starten. Je kan het beste even bellen met 0900 - 235 3632, om het in orde te maken.

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Door, zoals je dat nu gedaan hebt, hier op het forum aan te vragen.

Morgen, maandag, zal een moderator hier contact met je opnemen en instructies geven hoe de Toon te activeren en een abo af te sluiten.
Let wel op; het abo kost €3,50 per maand!
Reputatie 4
Badge +4
@R.P. Dy Parand,

Welkom op onze Community! 🙂

Goed dat je een abonnement voor Toon wil aanvragen! Dan krijg je toegang tot de diverse functies die Toon biedt. We moeten telefonisch wat voorwaarden met je doornemen, voordat we het abonnement kunnen starten. Je kan het beste even bellen met 0900 - 235 3632, om het in orde te maken.
Ik heb al een abonnement voor Toon en daar betaal ik ook gewoon voor maar toch heb ik vandaag een mail ontvangen op mijn Toon dat hij alleen nog gebruikt kan worden als thermostaat omdat mijn contract is aangepast. Maar ik heb niets aangepast. Hoe kan dit?
Hier het zelfde probleem..abo wijzigt zich zelf blijkbaar. Bugs ? Ben Benieuwd naar reactie en voor de actie van eneco.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi A. Romijnsen,

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Ik ga ervan uit dat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je abonnement.

@Donxyli

We hebben de abonnementskosten voor jou stopgezet, omdat je geen gebruik wilt maken van slimme meters. Hierdoor kun je dus geen optimaal gebruik maken van Toon.

Groet, Audrey

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen