Toon aangepast naar nieuwe energietarieven? | Eneco Community
beantwoord

Toon aangepast naar nieuwe energietarieven?

• 25 januari 2019
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Goedemorgen,

Ik vraag me af of het verbruik van de Toon is aangepast naar de nieuwe energietarieven in 2019? Er staat bijvoorbeeld op mijn Toon dat ik tot nu toe 41 euro minder heb verbruikt, maar is dat met de stijging van de energietarieven ook zo of is dit nog berekend op de oude prijzen van 2018?
Anders weet ik dat ik mijn termijnbedrag moet gaan aanpassen namelijk.

Alvast bedankt!

Groeten Eveline
icon

Beste antwoord door TinaC 25 januari 2019, 15:11

@E.I. Schreuder- van der Velden

Toon is op de hoogte van de nieuwe energietarieven. Het ingeschatte verbruik is gekoppeld aan het termijnbedrag. De informatie die Toon nu aangeeft is dan ook correct. Voor de geruststelling kan ik nakijken of het klopt wat Toon aangeeft. Kan je de externe toegang Klantenservice aanzetten via Toon Support?

Alvast bedankt.

Tina
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +1

Toon is op de hoogte van de nieuwe energietarieven. Het ingeschatte verbruik is gekoppeld aan het termijnbedrag. De informatie die Toon nu aangeeft is dan ook correct. Voor de geruststelling kan ik nakijken of het klopt wat Toon aangeeft. Kan je de externe toegang Klantenservice aanzetten via Toon Support?

Alvast bedankt.

Tina
Ik heb hem aangezet! Dank je wel voor het mee kijken.
Ik heb weer op het verkeerde knopje gedrukt geloof ik..
Waarom ik het ook vraag is dat we iedere maand echt ruim overhouden van onze voorschotbedrag,maar als ik in de Eneco app kijk staat er dat we maar 48 euro terug krijgen.
Reputatie 6
Badge +1

Zoals het er nu uitziet zit het werkelijke verbruik onder het door ons ingeschatte verbruik. Toon geeft je dus zeker de juiste informatie. Als je eventueel zou willen kan je zelfs het termijnbedrag verlagen. Ik hoop dat ik je zo heb gerustgesteld.

Fijn weekend alvast.

Tina

Reageer