Toon | Eneco Community

Toon

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

54 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Maar Ton er zijn mensen die iets kopen en dan moet het ook meteen goed werken. Anders is het al gauw een ...... produckt. Maar Toon is net een alarmsysteem, of een dure en zeer uitgebreide router/netwerk. Heeft altijd aanloopproblemen, voordat het stabiel werkt en blijft werken.

Ik zeg maar zo........ Het moet eerst slechter worden, voordat het beter wordt :)
Ik heb dat al zo vaak gezien. Daarbij..... Hoe meer er in te stellen is door een gebruiker zelf, hoe langer de stabiliteit op zich laat wachten.
Hoi Jurgen,

Jazeker helemaak mee eens, maar mij irriteert eigenlijk het meest dat als Toon enkele minuten hangt dat er dan meteen zoveel wordt ingesteld en gewijzigd, dat Toon als het ware meteen gek wordt gemaakt. Voorbeelden hier te-over.
Ik zeg altijd geef Toon enkele dagen inleertijd; stel je programma's in en dan voorlopig gewoon genieten.

Mee eens, maar is een mens eigen om eerst alles na te lopen en in te stellen.

Ik moest mij ook inhouden om na 3 toons en 2 resets er van af te blijven. hoewel en nauwlijks valt te kliken op scherm bij mij:( Wellicht een winterdepressie
Klopt helemaal. Ik heb mij 13 maanden geleden ook behoorlijk zitten te verbijten. 
Maar ik kende dat inleer proces ook van andere/eerdere Chronoterm thermostaten. 
Nrs 1, 2, 4 versleten.  En daarvoor nig een onbekend merk maar wel met klok, was 30 jaar geleden een unicum. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen