Toon | Eneco Community
vraag

Toon

• 13 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 597 Bekeken

Goedemiddag,

Bij het overstappen zou ik gratis toon krijgen. Ze gingen bij ons ook de slimme meters plaatsen omdat anders toon niet zou werken. Nu heb ik nog steeds niks gehoor en ben vanaf mei al klant bij jullie. Kunnen jullie aangeven wanneer dit wordt geregeld.

Alvast bedankt.

Groet,
Geert-Jan

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Heb je de slimme meters wel al?
Ik hen alleen mijn contract gezien. En voor de rest is er geen contact meer geweest. Dus er is nog niks gebeurd.
Je noemt helemaal geen datum. Of bedoel je dat al sinds mei de slimme meters zijn aangevraagd?
Wellicht is er al een aanvraag gedaan bij je Netbeheerder voor slimme meters.
Kan max 12 weken duren.
Maar Toon®️ zou in de tussentijd wel al geplaatst kunnen worden.

Afwachten maar tot maandag, dan kan een moderator zien wat er met je wens als nieuwe klant is gedaan.

Ongetwijfeld is ef iets mis gegaan, want als het begin mei was dan zijn de 12 weken van slimme meters ook verstreken.
Reputatie 7
Badge +7
even ter lering en vermaak

zat ook al bijna 2 maanden te wachten op Stedin voor het plaatsten van de slimme meters.
in onze nieuwe woning.

toch maar eens de telefoon gepakt.

en wat denk je volgende week komen ze de slimme meters installeren

bij Stedin moet je niet afwachten dan hoor je er nooit meer wat van , maar direct bellen

wat een klant onvriendelijk bedrijf is dat!!!
Reputatie 7
Badge +6
@G.J.J.A. Lauwerijssen,

Ik zie dat je nog geen Toon hebt besteld, als het goed is heb je een brief met codes ontvangen die je kunt verzilveren op http://www.eneco.nl/actie/cadeau/ ik stuur ze voor de zekerheid nog even via een privébericht naar je toe.

Groet,

Folkert