Toegang Innovators forum | Eneco Community

Toegang Innovators forum

• Komt hier vaker (level 8)
  • 78 reacties
@Folkert wil je mij toevoegen aan het Toon innovators forum i.v.m. het testen van de nieuwe Toon app.

22 Reacties

Badge +2
@Folkert, graag mij ook toevoegen aan het Toon innovators forum i.v.m. het testen van de nieuwe Toon app.
@Folkert wil je mij toevoegen aan het Toon innovators forum i.v.m. het testen van de nieuwe Toon app.

alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +1
Hi @Folkert,
Als het mogelijk is zou ik ook graag toegevoegd willen worden aan het innovators forum. Daarnaast ben ik bereid om nieuwe features te gaan testen.
Badge +1
Bij deze wil ik ook graag toegevoegd worden mvg
Badge +1
Zal ik het hier dan ook maar vragen, had Danielle namelijk ook al een PB gestuurd. Nog geen reactie op gekregen, dus bij deze @Folkert
Bij deze wil ik ook graag toegevoegd worden.
Volgens mij word je zelf uitgenodigd voor het innovators forum, als je alle stappen hebt doorlopen wat in de mail stond.
Weet niet of Folkert dit kan bespoedigen.

Groeten

ps: Ik heb me ook opgegeven en de mail doorlopen.
Reputatie 7
Badge +8
MSXGames wrote:

Volgens mij word je zelf uitgenodigd voor het innovators forum, als je alle stappen hebt doorlopen wat in de mail stond.
Weet niet of Folkert dit kan bespoedigen.

Groeten

ps: Ik heb me ook opgegeven en de mail doorlopen.

@MSXGames,

Stukje besloten Innovator forum, moet je aan toegevoegd worden door Danielle.
Maar deze zal dat tzt wel regelen.
Reputatie 7
Badge +4
@all

Mocht je mee testen en nog niet toegevoegd zijn aan het Innovators forum, dan kan je @Danielle een privébericht sturen. Net nog even gecheckt; ze is bij tot gistermiddag, dus je hoeft er geen dagen op te wachten. ;-)

Groet, Denise
@Danielle wil je mij toevoegen aan het innovators forum, zodat ik mijn testbevindingen e.d. kan delen?
Alvast bedankt!
Reputatie 1
Badge +1
Graag mij ook toevoegen als inovator tester wat ik ben
Reputatie 5
@R. Beniers @hanske

De deur staat open! ;-)

Groet, Vincent
Ik zou ook graag toegevoegd willen worden. B.v.d.
Badge +2
Goedemorgen, kunnen en willen jullie mij ook toevoegen aan het Toon innovators forum.
Reputatie 7
Badge +4
@Ikbenmallehenkieniet & @Toonuser

Geregeld! :-D

Groet, Denise
Mag ik ook aanschuiven?🙂
Reputatie 7
Badge +4
@Berny

Bij deze ;-)

Groet, Denise
Reputatie 4
Badge +2
Klopt het dat er op forum.eneco.nl geen innovatie forum meer is net als bij forum.toon.nl ?
PietertjeZ wrote:

Klopt het dat er op forum.eneco.nl geen innovatie forum meer is net als bij forum.toon.nl ?

Na de samenvoeging hebben meer forumleden geen toegang meer.
Je kan het beste dit melden bij:

https://forum.eneco.nl/toon-nieuws-en-mededelingen-168/de-toon-community-gaat-weer-samen-met-eneco-19509/index2.html#post206892

Schijnt met de rechten te maken te hebben.
Het onderdeel is wel gewoon bij Hoofdstuk Thermostaat Toon als laatste onderdeel te zien.
Reputatie 4
Badge +2
Brandje wrote:

PietertjeZ wrote:

Na de samenvoeging hebben meer forumleden geen toegang meer.
Je kan het beste dit melden bij:

https://forum.eneco.nl/toon-nieuws-en-mededelingen-168/de-toon-community-gaat-weer-samen-met-eneco-19509/index2.html#post206892

Schijnt met de rechten te maken te hebben.
Het onderdeel is wel gewoon bij Hoofdstuk Thermostaat Toon als laatste onderdeel te zien.

Oke bedankt
staat er niet bij onder het kopje Thermostaat Toon
Reputatie 6
Badge +4
Heb me daar gemeld, maar geen toegang meer. Misschien omdat ik geen Toon abo meer heb. Ook de ambassadeurs forum niet meer toegankelijk sinds de verhuizing, maar dat vind ik minder.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen