Testers nieuwe functionaliteit Toon gezocht | Eneco Community

Testers nieuwe functionaliteit Toon gezocht

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

28 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Dus jullie mogen er niets over vertellen?!
Wel heel erg jammer eigenlijk.... Ik had zelf ook wel willen gaan testen maar kon die dag echt niet :(

Nee helaas. Geheimhouding getekend op straffe van...... Dus dat gaan we dan ook zeker niet doen. Echter viel het onder de noemer "balletje opgooien" en wil dus niet zeggen dat het er ooit van gaat komen.

Echter viel het onder de noemer "balletje opgooien" en wil dus niet zeggen dat het er ooit van gaat komen.

Welk balletje heb je dan opgegooid?
Ik bedoel niet over wat je daar gedaan hebt, want daar was ik uiteraard ook bij................
Reputatie 7
Badge +7
Dus jullie mogen er niets over vertellen?!
Wel heel erg jammer eigenlijk.... Ik had zelf ook wel willen gaan testen maar kon die dag echt niet :(

Nee helaas. Geheimhouding getekend op straffe van...... Dus dat gaan we dan ook zeker niet doen. Echter viel het onder de noemer "balletje opgooien" en wil dus niet zeggen dat het er ooit van gaat komen.

Dan hoop ik niet dat de balletjes , net als in een ander topic op de wel bekende plank  komen te liggen 😃